Zonix Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) 2 timmar Redigerat 31 December 2004 av Bombiiish_164 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 HALLÅ! VEt någon vart man kan ladda ner dll eller vad det heter så man kan öppna vissa filer som paradise spelet som man laddat ner.....?? Svara fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 TJOHO! DET ÄR FÄRDIGT! LADDA HEM DET PÅ WWW.PARADISEISLAND.WEBB.SE! Fixa en bättre server!Går så långsamt att DAP tror att den har dött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 DLL filen är med i spelmappen som man laddar ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ni klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!! Om ni är smarta så låt den ladda medans ni är inne på Fuska eller nån annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasmus Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 jag tror man öpnar det om man går in på mina dokument och nån fil man la den på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Men man får med DLL-filen när man laddar hem spelet! :gitarr: MMORPG ROCKS! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Jag har skört PARADISEISLAND Det är så dåligt!!!!!! inte alls som Habbo!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 2h är för länge med bredband!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jippi... Laddar 1kb/s. med värstingbredband... *Lipar sönder ögonen* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Ni klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!! Om ni är smarta så låt den ladda medans ni är inne på Fuska eller nån annan sida. Lol 6 timmar hur lyckas du?? Liksom orka sitta vid Forum.fuska i 6 timmar Jo det är ju skoj men 6 TIMMAR!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Ni klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!! Om ni är smarta så låt den ladda medans ni är inne på Fuska eller nån annan sida. Lol 6 timmar hur lyckas du?? Liksom orka sitta vid Forum.fuska i 6 timmar Jo det är ju skoj men 6 TIMMAR!! <{POST_SNAPBACK}> Jag laddar ner såna stora saker under natten :cool: När man sover så låter man datorn stå på och ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg