vart får man aska???+ snälla får panik snart
:meddum:
vart får man aska???+ snälla får panik snart
:meddum:
Den summon'en får du ju i Tower of Mana, men du måste ha alla andra summon spells innan. (Dock inte Luna, henne får du samtidigt som Aska)
jag fattar ingetting! kan du förklara lite mer exakt??? :DDen summon'en får du ju i Tower of Mana, men du måste ha alla andra summon spells innan. (Dock inte Luna, henne får du samtidigt som Aska)
jag behöver osså hjälp med det.
och vem får man efter sheena?????
max i izoold...vart är han båt mannen=???? vi måste veta
MM Wario var får man Sheena du sa att du hade henne!!... kan du förklara!! snälla :unsure: :rolleyes:
förlåt, fel svar. Ändrar d...
... -.- Du får den precis som jag sa, du måste ha Sheena i laget, ha alla Summon Spells och sen får du Aska när du möter henne i Tower of Mana.. >.<(son-goten master @ 04/01-2005 19:48:34)Den summon'en får du ju i Tower of Mana, men du måste ha alla andra summon spells innan. (Dock inte Luna, henne får du samtidigt som Aska)
jag fattar ingetting! kan du förklara lite mer exakt??? :D
Är Aska den tjejen med rosa hår och en klubba som vapen?
Nej det är Presea, henne får du i Meltokio i Tet'ehalla..
vart hittar man max båt??
är han i izoold??
Jag hittar inte Max Båt snubben!!
Är Han på Sjön eller någonstans på land??
Vart ligger Boltzmans book :medieval:
Snacka med tjockisen precis utanför Inn'et ungefär, så löser det sig nog.
Hur ser Tjockisen ut lite mer Exakt beskrivning!!
menar du i Izoold
Han står ungefär i början av staden, snacka med honom, gå efter honom där han springer in... Inte så jätte svårt.. Prata med alla du ser
Nu har jag hittat max nu Undrar jag vart man får Tjejen med yxan i teamet=?
Det får du inte på länge.. I meltokio får du henne.
Presea (tjejen med yxan) henne får du i meltokio, i Tethe'alla. Gå bara upp till slottet.
↗ till inläggetPresea (tjejen med yxan) henne får du i meltokio, i Tethe'alla. Gå bara upp till slottet.
Frågan besvarades för ganska länge sedan.
*låst*