yoshi Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hej! JAg är i kapitel 3..i glitzville. Jag har precis fått hammaren av gubben i juiceaffären och nu vill denna konstiga "mr x" att jag ska gå in i the minrs leauge's rum..i allas fuskguider står det att man ska gå in där och att vakten släpper in en. men jag kommer inte in! HJÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Kollar du i rätt dörr??? Det är ju den högra dörren på röda sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 har faktiskt kollat varenda dörr :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Har du pratat med vakten då??? Det är det man ska göra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ja jag har pratat med honom! Nu kan jag inte citera exakt men han säger nått i stil med att man bara få gå in i de rummen som är för ens klass..bla bla sorry å så kommer jag ej in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Kollar du på rätt sida??? Annars kan du försöka reservera en match och sen snacka med vakten om du inte får slåss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Kör 100 Matcher så att du ligger högt i Rankingen så kanske du blir insläpt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg