Mlalcor Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Jag har precis köpt det nyaste Harry Potter spelet........och jag har kommit till när "Malfoy" klär ut sej till ron och lurar ner en till fängelsehålorna. Jag går till "Hedwig" och säger till honom att flyga och hämta "Hermione". han gör det och kommer tillbaka med henne. Sen så kryper Hermione under någonting som bara hon kan komma igenom. hon fortsätter till hon kommer fram till två stycken Figurer som fiser ut små rök bollar på henne. Jag har kastat en besvärjelse på dom så att dom dör. men sen vet jag inte hur man ska göra. Jag har trott att det är någonting med de lejonliknande fontänerna som det kommer vatten ur. ska man frysa vattnet eller? Och isåfall vad ska man göra sen? // Mlalcor
Drulli Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Du är på rätt spår om du fryser vattnet där det kommer ifrån det kommer jo från ett huvud frys där sen ska du klätra up på isen till nästa våning OBS:finns ett huvud till men gör samma sak du kommer hitta reparo litte längra bort sen ska du reparera lådan och sen bron.Gå tillbaka till Ron och Harry sen ska du reparera en låda till så ska du klätra up där och trycka på en tegelsten den som lyser :gitarr: :student: ;)
Rekommendera inlägg