💬
Logga in
Fuska.se

Crash Bandicoot Fusion

21 svar · startad

Hej!

Crash Bandicoot Fusion är ett av de crash spelen som räcker längre tycker jag. När man klarar den fjärde bossen ska man tydligen klara alla diamanter (20 st) för att kunna ta sig vidare i spelet... Det känns lite småjobbigt... Är det någon som vet vart man kommer när man klarat att ta alla 20 diamanter också?

Mvh :blink:

10 Jan 2005

Nån som spelar det överhuvudtaget?

11 Jan 2005
Nivå 1 · Novis

JAG!

(jag är bara på fire mountains.....)

Nivå 1 · Novis

Ja ha spyro fusion med.....

Nivå 1 · Novis

Mitt svar till dig:

Techno mountain tror jag att det hette.....

Nivå 10 · Veteranfuskare

skriv inte tre inlägg på raken

Okej linus2. Fire Mountains heter det... Jag har nu 20 kristaller och 10 diamanter.. Bara 10 diamanter kvar =)

Mvh

12 Jan 2005

Sådär ja, bara 2 diamanter kvar nu! Snacka om svåra... :P

13 Jan 2005

Olé, jag klarade det och man kommer till sista världen. =) Tråden är alltså besvarad.

Mvh :rambo:

14 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

spama inte :evil:har inte det men jag har ett annat chrash bandicoot som jag har klarat ut för länge sedan

15 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

Hej!

Crash Bandicoot Fusion är ett av de crash spelen som räcker längre tycker jag. När man klarar den fjärde bossen ska man tydligen klara alla diamanter (20 st) för att kunna ta sig vidare i spelet... Det känns lite småjobbigt... Är det någon som vet vart man kommer när man klarat att ta alla 20 diamanter också?

Mvh :blink:

Jag gillar inte Crash så det betyder att jag inte har spelat det
Nivå 10 · Veteranfuskare

men svar inte då

Vad somliga verkar ha saker emot denna tråden då. Crash ä'r ju de enda spelbara spelen som finns. ALLT annat är skit. Personlig åsikt. P.s 105 % på Fusion nu ;) ska börja på the huge adventure..nån som lirat det då?

Mvh ;)

18 Jan 2005

Hej igen.

Nån som vet om man måste ha "Spyro:Fusion" också, för att kunna hitta alla trading cards på crash fusion? Är de så tätt sammankopplade? :huh:

Mvh

19 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

ändra istället för att sspama!!! :gitarr:

Pajas. Det spelar väl ingen roll om man ställer frågan en extra gång eller om man skriver i samma tråd. :angry:

Nivå 5 · Fuskare

vadå? man får ju inte spama!

ps.jag är ingen pajas

22 Jan 2005

Det är inte spam. Spam är när exakt samma sak upprepas ett tiotal gånger inom loppet av 1 min.

Nivå 5 · Fuskare

får man göra dubbelinlägg då?

23 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

men svar inte då

Du frågade , jag svarade ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in