💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp

23 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hjälp jag är i torvos bog i ett rum som heter forgoten brige och ska ta den sista tempel nycklen.På ALLA guider jag har läst står det bara att man ska hoppa till en liten platform och sen till en portall o.s.v MEN jag kan inte hoppa till platformen den är för högt upp.Jag fattar inte hur jag ska göra snälla hjälp mig. :unsure:

p.s snälla behöver hjälp fort.

p.s 2 Har nyss tagit dark burst :rambo:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

tror ja vet vart du ligger men vart fick du dar burst????(berätta hur du fick den oxo tack :) )

den sista nyckeln ligger om ja inte har fel i dark aether i en platform i en ställe som ligger innan tunneln man ska ta för att komma till dark torvus tempel(där an mötter bossen chikka)kommer inte ihåg namnet men du måste ha grapple beam för att ta den, mitt i den giftiga vattnet typ finns de en plattform me en kristal på, stå på den o skjut sen på kristallen me dark beam(du har en viss tid på dig sen går platformen ner igen) o sen kolla uppåt så kommer du se en såndär grej som du kan fästa dig fast me grapple beam, hoppa 2 gr.(kolla uppåt hela tiden) fäst fast dig vid grejen o gunga dig o hoppa till den platformen nyckeln ligger i så har du sista nyckeln(annars om de inte e den du menar så finns nyckeln i rummet innan du möter alpha blog(i dark torvus förstås <_< )

lycka till me bossen sen B) :D

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag har just fått Dark Burst (den är bra men tar 30 Dark Beam skott och 5 missiler).

Du ska gå till Agon Wastes och till templet (i ljusa världen där du mötte Bomb Guardian). Där finns det fyra dörrar runtom. Gå till den som har en Dark Shield på och öppna den. Sen klarar du bara allt där så får du Dark Burst.

7 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

jag har ett litet problem man måste igenom en portal som jag inte kan nå för den sitter för högt upp <_<

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Stå på mitten av bron och hoppa till den svarta saken som sticker ut från väggen och sen hoppa åt vänster där portalen är.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

vilken svarta sak :blink:

Nivå 0 · Nykomling

Har du vänt bron ännu? Annars kan du inte komma till portalen den väg som jag förklarade.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

jag har vänt bron

Nivå 0 · Nykomling

Det borde finnas en svart sak på sidan av bron. Om du gör ett dubbelhopp så når du den.

Kommer inte ihåg riktigt men man kanske måste göra nåt före.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

har fölt alla guider till punkt och pricka men når ej.

Är det nåt man ska scana fast det inte står i guiden kanske :(

snälla hjälp :(

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Det ser ut som man kan sänka platformen men har scanat och gjort ALLT

ursäkta dubbel inläg

8 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

dark burst..... e de combon till dark beam??? för då hadde ja redan fått den när ja utforskade lite hos piraterna :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

ja det är det

Nivå 0 · Nykomling

Var hittar man Sun Burst?? (Combon till light beam).

Nivå 0 · Nykomling

förresten hur mkt har ni i skott till dark o light beam??????? har fortfarande 50 o trodde ja hadde hittat skott när ja fann en såndär recharge ställe för att ladda mina vapen hehhe :P

Nivå 0 · Nykomling

Jag har bara 150.

9 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

bara 50 var hittar man fler

10 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

bara 150!!!!!!!!!!!! :ph34r: tycker du de e lite oxo!!!!!!!?????? :o

har bara 50 fortfarande o hittar inte fler vat ja än letar börjat få problem nu me skott så ja har börjat använda power beam bara.... :cry:

Nivå 0 · Nykomling

hur mycket finns det?

Jag tror jag hittade båda i Sanctuary fortress men jag kommer inte ihåg.

Jag använder mest power beam och Annihilator Beam. Fast Annihilator tar så mycket skott.

Nivå 0 · Nykomling

har man skott till annihilator beam oxo????!! (de finns 250 skott)troode att den var normal som power beam..... :( ....men vart vissas skotterna till annihilator beam då??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in