💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Minish Cap

14 svar · startad

Trådstartare #1

Hur kommer jag ditt e det det GRÖNA eller det BLÅA , jag vet var det gröna finns men det e sånna hål och e sten på andra sidan så jag vet inte hur jag ska ta mig förbi , och Hur gör jag för att kunna simma ?? det e ju vatten till vatten Templet ??

HJÄLP SNÄLLA !!

Trådstartare #2

Oo nej det Behövs inte nu jag har klarat det :):P Men hur tar jag mig över det gröna Swampet det som man sjunker i ??

Senast ändrad:

Du behöver "skorna" för att springa utan att sjunka. Du finner dessa skor i skoaffären i staden. Du får skorna där efter lite andra små äventyr (hämta en svamp för att väcka gubben mm.)

~Majs~

Skorna heter Pegasus Boots. Gå först till skoaffären och gör dig liten. Sen kan du klättra upp på skrivbordet och prata med några minish. Resten får du lista ut själv... ;)

Trådstartare #5

Tack så jätte mycket , Hur Kommer jag <Till det tredje templet , ???

Snälla hjälp :(

Senast ändrad:

Trådstartare #6

DET E 3 STycken statyer jag vet inte vad jag ska göra med dom ?? jag har hittat alla 3 stycken Guld Stone Pices eller vad dom heter HJÄÄLP :(:):(;)

DET E 3 STycken statyer jag vet inte vad jag ska göra med dom ?? jag har hittat alla 3 stycken Guld Stone Pices eller vad dom heter HJÄÄLP :(:):(;)

Om du går nära statyerna, så ser du att det kommer fram såna där pratbubblor som det blir när du kan sätta ihop kinstone pieces. Så...gissa vad du ska göra. ;)
Trådstartare #8

ja det vet jag , MEn hur sätter man dit dom ??

tryck på L

Trådstartare #10

TAck men jag e klar med det , Var ska jag när jag e klar med 3:e Templet , man skulle till ett Bibliotek va ??

ja det ska man men jag har inte fått mej in där

8 Jan 2005
Trådstartare #12

jaa jag har klarat det med Biblioteket men jag kan inte komma in i 4:e Templet :$

hur fick du dej in där?

Trådstartare #14

nu e jag på sista Bossen :D , Biblioteket om du behöver hjälp så hjälper jag gjärna ;) säg bara till :)

10 Jan 2005

nu e jag på sista Bossen :D , Biblioteket om du behöver hjälp så hjälper jag gjärna ;) säg bara till :)

Måste bara fråga, för du verkade inte veta hur man sätter ihop kinstones: du vet väl att du kan sätta ihop massor av kinstones med alla möjliga personer i Hyrule, så får du bra saker? Tryck bara på L när det kommer fram en pratbubbla.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in