majstro Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Detta gäller Zelda Minish Cap vilket jag glömde skriva i rubriken. Asså, vilken irriterande liten boss. Vad f*n skall jag göra. Jag antar att man skall försök kuta bakom skiten på något sätt. Men jag kämpade tills jag var helt svettig i fingrarna utan att lyckas ta mig bakom eländet. Hjäälp någon. ~Majs~ Redigerat 7 Januari 2005 av majstro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Först ska du studsa tillbaka kloten som han skjuter med skölden, så att de träffar honom. När tre klot träffat honom fryser han till is, men han kan fortfarande röra sig. Då ska du springa bakom honom och bränna honom i svansen med lyktan. Upprepa tills han dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Arwen Har Du klarat Minish Cap ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Arwen Har Du klarat Minish Cap ?? Nej, jag har lite kvar. Hur så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Arwen Har Du klarat Minish Cap ?? Jag har klarat den. David_OG om det är sista bossen du undrar över så har jag förklarat hur du tar honom i inlägget med rubriken "Biloteket". ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg