Asså jag läste på fusken till gta 2 på fuska.se å där stod dt att man kunde köra tåg om man tröck på skjut knappen... dt funkar ju inte.. lr e dt menigen att man inte ska kunna köra tåg lr?
Gta 2
herregud!! :lol: hur kan du spela GTA 2... där det finns spel som
HL2, San Andreas och Far Cry...
Till och med CS e bättre!
jo jagvet:P... hehe men jag ville spela nått gammalt spel å då tänkte jag på gta 2 efter som att Gta spelen e så jädran roliga:p
AeliuS_55, inget sånt. Frågan i den här tråden gäller inte om man spelar Gta 2 eller inte, inte heller vad man tycker.
jaja.. ja var bara så sugen på att tycka till lite..
Förlåt om du tog illa upp!
Jag minns inte om man kan åka tåg i gta2. Man kan iallafall göra det i något av gta1 och gta2 men jag är inte säker på vilket. Tror det bara ska vara att trycka på "enter" precis som när man ska gå in i vanliga bilar. Man ska heller inte behöva något fuska för att kunna gå in i tågen.Asså jag läste på fusken till gta 2 på fuska.se å där stod dt att man kunde köra tåg om man tröck på skjut knappen... dt funkar ju inte.. lr e dt menigen att man inte ska kunna köra tåg lr?
ja håller med cloud på den här frågan!
dT E på gta 1 som man kan göra dt.. men någon har skrivit på fuska.se just fusket där att man kan köra tåget om man tycker på skjut knappen tycker inte dt funkar jag ;)