💬
Logga in
Fuska.se

Habbohotel

33 svar · startad

vet nån var spelhallarna e
nej undrar jag med

där de är så kalart :)

30 Dec 2003

dom gjorde den där sidan för att käna pengar

bloko skit i att vara emdlem på det.16kr för att få 6kr att handla för i spelet dom är ju dum i huvet dom som har gjort det

31 Dec 2003

det finns bara ett spel på hela svenska hotellet o det är dykningen...men på engelska alltså habbohotel.com så finns det poker,sänka skepp m.m

6 Jan 2004

Har hollt på med habbo förut fast då var det på eng reggade mig nu och heter DoshNak. Vill ha jobb :)

Jag har vart medlem på habbohotel ett bra tag och har lite möblem men inget job :S jag har gått in på andras race och försökt vinna pengar eller möbler(eller ja bara möbler då :S)jag heter Elishabet och vill gärna ha vänner där =).föresten rumen är gratis men möblerna kostar :) fråga mej om saker som ni undrar jag har snart vart medlem 2 år.

ska kanske bli medlem

Bli det scream!Det är gratis och det är kul!förut spelade jag habbohotel hela dan men nu har jag blivit upptagen med massa andra spel och kolla forum och så där... :roll: men när jag har tid går jag dit och fortsätter racea och försöka hitta job.HALLÅ NU HAR NI GLÖMT NÅT :!: :!: om man har habbomynt kan man också göra visa roliga mini spel som kostar.man kan hoppa ner i polen och göra trixs i luften från en sån där hoppramp ni vet(kommer inte ihåg vadden heter för tillfället :S)som man hoppar på när man går på simhopp?aja och sen vid poolen högst upp kan man slåss och den som ramlar ner först har förlorat :D nått ni undrar?

10 Jan 2004

Kostar det riktiga pengar att köpa ett rum

ja :(

18 Jan 2004

du game master vad heter ditt rum

7 Feb 2004

nej det kostar inte att ha ett rum bara möbler jag heter mosk på spelet:P

12 Feb 2004

jag heter fireball ;)

Addat dig men jag bor med en kompis som heter Toby- känner han på riktigt våra rum är

-Rastafari- där vi sover och de :D

-RastaMode- vårat mode ställe :D

-RastaLagret- vårat lager :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in