Backspace Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Jag undrar på Zelda spelet (Det där där man får four swords med) link of past vad man ska gö i det första slottet! Zelda följer med mig hela tiden nu men vad ska jag göra! Jag behöver hjälp snabbt!
FireFly Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Gå till Tronen (Rakt fram från huvudingången) och putta den, Zelda säger från vilket håll! (Jag tror det var från vänster till höger) och sen kommer du ut i En kyrka. Gå ut och så kommer du till en kyrkogård med´en massa gravstenar, behöver du mer hjälp så bara skriv! ;)
Backspace Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Skrivet 25 December 2003 Gå till Tronen (Rakt fram från huvudingången) och putta den, Zelda säger från vilket håll! (Jag tror det var från vänster till höger) och sen kommer du ut i En kyrka. Gå ut och så kommer du till en kyrkogård med´en massa gravstenar, behöver du mer hjälp så bara skriv! ;) Vilken tron menar du? Hur hittar man den?
KNASEN Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 tronen på 1F (fösta våningen) en sån som kungar och drottningar sitter i, var på GF (en våning) stå vid huvud ingången till slottet sedan går man bara rakt upp så kommer man till 1F och då är det rakt upp också, föresten ska man putta en slags prydnad som det är två "sablar" (ett slags svärd) på
Link_Cable Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 jag har klarat till första templet och mött bossen i golden land (man hamnar där när man besegrat "The Wizard" första gången (när man klarat de tre första templen) fast på SNES... de e mycke bättre tycker jag...! fast d beror ju på om man har SNES lr inte... ------------------------------------ man ska gå till en guld-grön tron på ett ställe... (på F1)
FireFly Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 link_cable, det är samma spel fast andra knappar på "kontrollen"...
Link_Cable Skrivet 26 December 2003 Rapport Skrivet 26 December 2003 jag vet! och de e skarpare skärm!!!
Backspace Skrivet 26 December 2003 Författare Rapport Skrivet 26 December 2003 Tack för hjälpen! Jag har klarat det nu! Ni behöver inte skriva nåt mer!
Rekommendera inlägg