💬
Logga in
Fuska.se

Jag kommer inte vidare på "Skrotens hjältar"!

24 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

E det någon som vet var rottornas ingång ligger i leksakernas stad i "Skrotens hjältar"? :evil:

27 Dec 2003
Nivå 2 · Novis

du ja har ochså srotens hjältar men ja vet inte hur man gör när man kommer till den där j*vla katten den äter ju upp han hur ska ja gö du som har kommit längre en mej :arrow:

Nivå 5 · Fuskare
E det någon som vet var rottornas ingång ligger i leksakernas stad i "Skrotens hjältar"? :evil:
man ska va typ i början och ingången sen skam man tryka på en tåg vang och då flytas den och så går man in och dör är den :)
29 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling
du ja har ochså srotens hjältar men ja vet inte hur man gör när man kommer till den där j*vla katten den äter ju upp han hur ska ja gö du som har kommit längre en mej :arrow:

Man ska ge honom fisk!

Nivå 2 · Novis

var hittar man fisken????? :?:

Nivå 2 · Novis

f*n ja hittar inte den j*vla skivan heller :evil:

Nivå 5 · Fuskare

lite lnödit men en fråga fins det något fusk på det splet

Nivå 2 · Novis

ja kommer inte längre ja har tagit slang bellan o nöten men sen då ja har glömt bort

1 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling
ja kommer inte längre ja har tagit slang bellan o nöten men sen då ja har glömt bort

Men du ska gå in i ett rum bakom ett skellet och så är det en kackelacka där som säger att du får fisk om du ger honom korv Korven hittar man i en frys och frysen ligger i ett hål där inne!

Nöjda nu?

2 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har klarat spelet det var ganska lätt.moahahahaha

Nivå 1 · Novis

Var hittar man sakerna till flygplanet som man ska bygga??????

3 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling
Jag har klarat spelet det var ganska lätt.moahahahaha

Jag med det var sk*t lätt! Mohahahahahahahahahahaha :D

5 Jan 2004
Nivå 2 · Novis

va ska ja gö när ja har kommit ut ur fönstret ja har näs duken men va ska ja göra sen????? :?:

Nivå 0 · Nykomling

kimen skrev:

Men du ska gå in i ett rum bakom ett skellet och så är det en kackelacka där som säger att du får fisk om du ger honom korv Korven hittar man i en frys och frysen ligger i ett hål där inne!

Jag fattar inte vad du menar :? :1_ke:

Nivå 2 · Novis

men ja kommer inte in bakom sklettet annars skulle ja gort de för länge sen o frågan va vad ska ja görs utan för fönstret :lol:

7 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling
kimen skrev:

Jag fattar inte vad du menar  :?  :1_ke:

Jag trodde han hade kommit mycket längre och då ska man göra det lite svårt och fatta hur långt han hade kommit man är ju i assars rum några gånger men jag menar sen i spelet ska man gå in bakom ett skellet och sen in i ett hål när man har gått in bakom skelletet och där inne i det hålet sitter kackelackan och sen ska man in i någon himla frys och hämta en korv fattar du nu? det borde du göra :roll: :roll: :roll:

Nivå 2 · Novis

ja kommer ju inte backom de där j*vla sklettet o va f*n ska man göra ute utanför fönstret?????????? :?:

Nivå 3 · Lärling

Du ska flyga ner med den från det styppet typ :evil: :evil: :evil:

Nivå 2 · Novis

men de går ju inte :evil:

Nivå 3 · Lärling

Jo pröva bara släppa näsduken över allt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in