E det någon som vet var rottornas ingång ligger i leksakernas stad i "Skrotens hjältar"? :evil:
Jag kommer inte vidare på "Skrotens hjältar"!
du ja har ochså srotens hjältar men ja vet inte hur man gör när man kommer till den där j*vla katten den äter ju upp han hur ska ja gö du som har kommit längre en mej :arrow:
man ska va typ i början och ingången sen skam man tryka på en tåg vang och då flytas den och så går man in och dör är den :)E det någon som vet var rottornas ingång ligger i leksakernas stad i "Skrotens hjältar"? :evil:
du ja har ochså srotens hjältar men ja vet inte hur man gör när man kommer till den där j*vla katten den äter ju upp han hur ska ja gö du som har kommit längre en mej :arrow:
Man ska ge honom fisk!
var hittar man fisken????? :?:
f*n ja hittar inte den j*vla skivan heller :evil:
lite lnödit men en fråga fins det något fusk på det splet
ja kommer inte längre ja har tagit slang bellan o nöten men sen då ja har glömt bort
ja kommer inte längre ja har tagit slang bellan o nöten men sen då ja har glömt bort
Men du ska gå in i ett rum bakom ett skellet och så är det en kackelacka där som säger att du får fisk om du ger honom korv Korven hittar man i en frys och frysen ligger i ett hål där inne!
Nöjda nu?
Jag har klarat spelet det var ganska lätt.moahahahaha
Var hittar man sakerna till flygplanet som man ska bygga??????
Jag har klarat spelet det var ganska lätt.moahahahaha
Jag med det var sk*t lätt! Mohahahahahahahahahahaha :D
va ska ja gö när ja har kommit ut ur fönstret ja har näs duken men va ska ja göra sen????? :?:
kimen skrev:
Men du ska gå in i ett rum bakom ett skellet och så är det en kackelacka där som säger att du får fisk om du ger honom korv Korven hittar man i en frys och frysen ligger i ett hål där inne!
Jag fattar inte vad du menar :? :1_ke:
men ja kommer inte in bakom sklettet annars skulle ja gort de för länge sen o frågan va vad ska ja görs utan för fönstret :lol:
kimen skrev:Men du ska gå in i ett rum bakom ett skellet och så är det en kackelacka där som säger att du får fisk om du ger honom korv Korven hittar man i en frys och frysen ligger i ett hål där inne!
Jag fattar inte vad du menar :? :1_ke:
Jag trodde han hade kommit mycket längre och då ska man göra det lite svårt och fatta hur långt han hade kommit man är ju i assars rum några gånger men jag menar sen i spelet ska man gå in bakom ett skellet och sen in i ett hål när man har gått in bakom skelletet och där inne i det hålet sitter kackelackan och sen ska man in i någon himla frys och hämta en korv fattar du nu? det borde du göra :roll: :roll: :roll:
ja kommer ju inte backom de där j*vla sklettet o va f*n ska man göra ute utanför fönstret?????????? :?:
Du ska flyga ner med den från det styppet typ :evil: :evil: :evil:
men de går ju inte :evil:
Jo pröva bara släppa näsduken över allt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: