tweak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 va ska ja gö när ja har kommit ut ur fönstret ja har näs duken men va ska ja göra sen????? :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 kimen skrev: Men du ska gå in i ett rum bakom ett skellet och så är det en kackelacka där som säger att du får fisk om du ger honom korv Korven hittar man i en frys och frysen ligger i ett hål där inne! Jag fattar inte vad du menar :? :1_ke: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men ja kommer inte in bakom sklettet annars skulle ja gort de för länge sen o frågan va vad ska ja görs utan för fönstret :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 kimen skrev: Men du ska gå in i ett rum bakom ett skellet och så är det en kackelacka där som säger att du får fisk om du ger honom korv Korven hittar man i en frys och frysen ligger i ett hål där inne! Jag fattar inte vad du menar :? :1_ke: Jag trodde han hade kommit mycket längre och då ska man göra det lite svårt och fatta hur långt han hade kommit man är ju i assars rum några gånger men jag menar sen i spelet ska man gå in bakom ett skellet och sen in i ett hål när man har gått in bakom skelletet och där inne i det hålet sitter kackelackan och sen ska man in i någon himla frys och hämta en korv fattar du nu? det borde du göra :roll: :roll: :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ja kommer ju inte backom de där j*vla sklettet o va f*n ska man göra ute utanför fönstret?????????? :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Du ska flyga ner med den från det styppet typ :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 men de går ju inte :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jo pröva bara släppa näsduken över allt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 de går inte han säger bara: näääe. eller: De e fel. eller: de går inte. :evil: :evil: :evil: :x :roll: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 hjälp mej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :new_ukliam2: :1_y: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 fy f*n va e de här för j*vla skit svara på min fråga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 oh hjälp mej nån gång F*N J***A S**T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.