Hoppa till innehåll

Vad Är Poängen....


DriverX
 Dela

Rekommendera inlägg

Skriv det här i fuska.se-rummet, den här tråden kommer antagligen att bli flyttad!

 

Poäng: Poängen kan man göra mycket med, bland annat beställa avatarer, ge bort, köpa saker i affären (föremål) mm.

 

Föremål: Det är sakerna som du köper i affären, kolla där för mer information.

 

 

Jag kan skriva en mer detaljerad guide imorgon, jag orkar inte nu! ;)

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv det här i fuska.se-rummet, den här tråden kommer antagligen att bli flyttad!

 

Poäng: Poängen kan man göra mycket med, bland annat beställa avatarer, ge bort, köpa saker i affären (föremål) mm.

 

Föremål: Det är sakerna som du köper i affären, kolla där för mer information.

 

 

Jag kan skriva en mer detaljerad guide imorgon, jag orkar inte nu! ;)

Lycka till!

 

Men när jag kollar i mina föremål så står det att jag inte har nåt! Hur kommer det sig? Jag har ju en titel och en skugga! :?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv det här i fuska.se-rummet, den här tråden kommer antagligen att bli flyttad!

 

Poäng: Poängen kan man göra mycket med, bland annat beställa avatarer, ge bort, köpa saker i affären (föremål) mm.

 

Föremål: Det är sakerna som du köper i affären, kolla där för mer information.

 

 

Jag kan skriva en mer detaljerad guide imorgon, jag orkar inte nu! ;)

Lycka till!

 

Men när jag kollar i mina föremål så står det att jag inte har nåt! Hur kommer det sig? Jag har ju en titel och en skugga! :?

Jag vet, det har jag också sett, mne jag fattar inte vad Föremål är. Men det borde vara saker man köper i affären. Man borde kunna köpa glitter i färgen te.x röd och sen hamnar den på föremål. Då kan man välja om man vill ge föremålet eller sätta den på sig själv, det skulle vara kul. (Sen kan mottagaren bestämma om han/hon vill ha det och skicka tillbaka det om man inte vill ha det)

 

ja, men det är typ användargrupper som räknas *tror ja*

Men det finns inte på din! Och du äger ju en användargrupp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...