ett bra råd......köp alldrig ett falskt minnes kort som joytech.....mina sparade filer på det kort et har försvunnit två gånger......så jag måste köpa ett orginal.....
Ett Välldigt Gott Råd
Hur vet man att det är falskt. :huh:
hände samma för migett bra råd......köp alldrig ett falskt minnes kort som joytech.....mina sparade filer på det kort et har försvunnit två gånger......så jag måste köpa ett orginal.....
köp aldrig joytech bara nintendo
mitt falska hade mindre block än vad dom skrev på det :angry:
Det är inte falskt, det är antagligen sämre kvalité. Själv köper jag bara minneskort från nintendo så jag inte råkar ut för just detta.
joytech,s minneskort är dåliga.
varfö köper ni de då??? ;)
(om de e fö att de e billiga så finns de minneskort från nintendo till 99 kr.)
Min kompis blev också av med sina sparade spel tack vare joytech
Jag sörjer dig Songotenmaster :zzz:
Jag fick ice beam på MP och så försvann min sparfil.
Jag var på näst sista uppdraget på Rebel Strike o självklart försvinner sparfilen!
Joytech är som ps2 , skit!
Jag har ett minneskort från Game. Det funkar lika bra som ett vanligt fast billigare.
Mitt minneskort heter Logic3..Vet nån om den e falsk eller dålig? :blink:
Game har bra minneskort :D :D
Är hip gear-minneskort bra? Ett sånt på 64 megabyte kostar mindre än nintendos egna 4 megabyte-minneskort.
Game har bra minneskort
Själv har man fått halva Oot (collectors edition) raderat på dessa kort...
Varför köper ni inte riktiga nintendo minneskort direkt?
Ja, det undrar man verkligen...Varför köper ni inte riktiga nintendo minneskort direkt?
En gång när jag skulle spela FF:CC så stod det "The Memory card is corrupted". Men jag bara tog ut det och blåste i det så funkade det.
Varför köper ni inte riktiga nintendo minneskort direkt?
Kanske för att ett 251 block kostar nästan lika mycket som ett spel.
ett 251 blocks mines kort har jag hittat för 250kr
Son-goten master du skulle ha gjort så här som _Master_Sword_ skrev :cry:En gång när jag skulle spela FF:CC så stod det "The Memory card is corrupted". Men jag bara tog ut det och blåste i det så funkade det.