jag har köpt ett the sims2!! installationen funkar bra men när jag ska spela spelet så står det stoppa in rätt cd!!
jag stoppar in cd 1 men det funkar itne vad ska jag göra snälla hjälp sugen på att spela
jag har köpt ett the sims2!! installationen funkar bra men när jag ska spela spelet så står det stoppa in rätt cd!!
jag stoppar in cd 1 men det funkar itne vad ska jag göra snälla hjälp sugen på att spela
?stoppa in cd2 kanske?
Lustigt. Jag spelar med samma skiva som jag instrallerade spelet med.
jag testa med alla skivor men det står cd1 men när jag stoppar i den funkar det ändå inte
När det står "Stoppa i rätt CD" så lägg in CD1 och tryck på OK på rutan..
Så gör jag ändå om skivan inte redan e i..
Annars är det nog nåt fel med din dator..
jag har testat det också men det funkar inte om någon är bra med dator kan han/hon få min msn och hjälpa mig snällaaa!!! :(
min msn:[email protected]
Annars kan du testa att installera om spelet.
konstigt har aldrig hänt mej <_<
´jag har också provet att installera om spelet men det funkar ändå inte!!! :bah:
OK. Det ska va CD 1 men du kan testa med CD 3.
Det kanske funkar... Ett tips är att sätta i CD:n innan du startar datorn... :student:
men jag har testat allt men ingeting verkar funka :unsure:
men jag hoppas flera ka nkomma med mera förslag
↗ till inläggetjag har köpt ett the sims2!! installationen funkar bra men när jag ska spela spelet så står det stoppa in rätt cd!!
Cracka spelet!!! (Byt ut en fil i spelet, då behöver du ingen skiva.) Ett crack finns på www.megagames.com
sätt i cd 1, gå in på den här datorn och högerklicka på sims2 filen tryck på öppna där finns det en mapp som heter crack, gå in i den och kopiera cracken...gå in på c: och gå in på program, sedan på ea games, gå in på TSbin och ta bort sims filen som finns där...
kopiera sedan in cracken och tryck på den...oså kn du spela!!:D
Det har hänt så för mig också, men nu funkar det perfäckt! :D
1: Du av installerar simset & startar om datorn.
2: Sedan Installerar du om simset, när datorn är klar.
3: Sedan är det vell bara att börja spela!
*MEN & OBS!*
Det kan vara så också att simset "INTE" går ihop eller funkar till den datorn ni har!
*LYCKA TILL, MED FÖRSÖKET, för att det borde funka så, för jag gjorde så. :) *
Eller så kan du gå till affären där du köpte The Sims2 & säga att det är något fel på Sims-CD:n
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in