Backspace Skrivet 26 December 2003 Rapport Skrivet 26 December 2003 Var hittar man Master Sword på Link of past egentligen? Jag har let i fler minuter!
GoldenMew Skrivet 26 December 2003 Rapport Skrivet 26 December 2003 Långt in i Skogen ovanför Karakiro Village. Långt upp till vänster om jag inte minns fel.... (Du ska gå genom några trädstammar för att komma dit) OBS! Det finns massa falska Master Sword så se till att hitta den riktiga. Den ser annorlunda ut än alla de falska......
Backspace Skrivet 26 December 2003 Författare Rapport Skrivet 26 December 2003 Långt in i Skogen ovanför Karakiro Village. Långt upp till vänster om jag inte minns fel.... (Du ska gå genom några trädstammar för att komma dit) OBS! Det finns massa falska Master Sword så se till att hitta den riktiga. Den ser annorlunda ut än alla de falska...... Men jag kan inte ta den!
FireFly Skrivet 26 December 2003 Rapport Skrivet 26 December 2003 Du ska ha boken om Hyrlue-språket som du hittar i biblioteket nedanför staden (nutid), du ska använda Pegasus Boots för att den ska ramla ner, sen ska du använda den framför texten och gå upp till svärdet. Då kommer dom tre medaljongerna att göra så du får Master Sword! ;)
Backspace Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Skrivet 27 December 2003 Du ska ha boken om Hyrlue-språket som du hittar i biblioteket nedanför staden (nutid), du ska använda Pegasus Boots för att den ska ramla ner, sen ska du använda den framför texten och gå upp till svärdet. Då kommer dom tre medaljongerna att göra så du får Master Sword! ;) Var får man Pegasus boots då? (Om du kan det Cyndaquil så skriv då på pm så vi inte bryter mot regeln med chat!
KNASEN Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 klara första templet sedan gå till den äldre så får du dom!
Link_Cable Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 haha! ni ä ju helt värde*ösa men jag säger bara att man ska klara 3 tempel innan man får mastersword! jag har det själv...! första templet: Längst åt höger i mitten... andra templet: Längst ner i nedersta hörnet... tredje templet: i mitten högst upp... ungefär där är dom, kolla på kartan (knappen, X) där blinkar dom! första templet är lätt men klurigt. andra templet är svårt o hitta i, och svårt att komma in i (där ska man ha hyrule book) och svår boss. tredje templet är svårt, klurigt, långt mellan ingång och boss, när du förlorat mot bossen tar det långt o gå till den igen... och svår boss! (de senare templen berättar jag om senare när du kommit dit!)
FireFly Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 Men han kanske har klarat alla tre tempel, det vet väl inte du om han har eller inte?
GoldenMew Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 man måste ha alla medaljonger för att ta upp Master-Sword =P
Backspace Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Skrivet 29 December 2003 Man har väl inte klarat ut spelet då?
Chihuahua Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 Inte en chans. När man har master sword ska man leta upp och försöka döda Agahnim, teleporteras till Dark World, gå genom tror det var åtta grottor (eller tempel, vad helst man vill kalla det), och till slut ta sig in i pyramiden och leka katt och råtta med slutbossen.
Rekommendera inlägg