💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon D/p För Nintendo Ds

19 svar · startad

Visste ni att det ska komma ut ett nytt spel som heter Diamond & Pearl?

Spelet kan man bara spela på Nintendo DS(en ny tv-spels konsol eller "Gameboy" som andra kallar det).Vi vet inte så mycket än men det kommer innehålla helt nya Pokemon som t.e.x Munchlax eller Gonbe som han heter på japanska.Lite info om våran "ända Pokemon från D/S"

Namn: US:Munchlax JP:Gonbe

Art:Typ sopptunns pokemon

Utvekling:Ja

Munchlax----Lv.30----Snorlax

annars vet jag inte så mycket mer.

Senast ändrad:

17 Jan 2005

På Nintendo DS kan man spela alla Gameboy-spelen men jag vet inte om man kan använda Link Cable/Wireless Adapter på den. Spelen till DS är formade som kort men det finns ett eget uttag för Gameboy-spelen. Pokémon Diamond/Pearl Version ska enligt preliminära uppgifter komma ut i Japan i December 2005. Vanligtvis tar det sen ca 10 månader innan spelen kommer till Sverige. Nintendo DS ska lanseras i Sverige i slutet på första kvartalet 2005. Enligt Nintendo tillhör Nintendo DS inte "Gameboy-familjen".

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Visste ni att det ska komma ut ett nytt spel som heter Diamond & Pearl?

Spelet kan man bara spela på Nintendo DS(en ny tv-spels konsol eller "Gameboy" som andra kallar det).Vi vet inte så mycket än men det kommer innehålla helt nya Pokemon som t.e.x Munchlax eller Gonbe som han heter på japanska.Lite info om våran "ända Pokemon från D/S"

Namn: US:Munchlax JP:Gonbe

Art:Typ sopptunns pokemon

Utvekling:Ja

Munchlax----Lv.30----Snorlax

annars vet jag inte så mycket mer.

Eller hur 0035?

Dimond har funnits länge men inte i sverige vad jag vet

Den officiella Diamond Version som Nintendo kommer att tillverka har inte kommit ut ännu. Spelet har dock funnits som en kopia och därmed bör man inte köpa den.

Nivå 2 · Novis

jag tror int jag kommer köpa den.....eller kanske om jag har råd.

Ps: jag har fått ett till gameboy advance så nu har jag 2 :D

20 Jan 2005

1 tips:

Det ska komma ut ett spel som heter Super Mario 64 x 4.Där kan man spela Mario Luigi Yoshi Wario samtidigt!

Nivå 5 · Fuskare

1 tips:

Det ska komma ut ett spel som heter Super Mario 64 x 4.Där kan man spela Mario Luigi Yoshi Wario samtidigt!

FEL!

det heter Mario 64 DS nu!!

Nivå 5 · Fuskare

pokemon diamond och pearl är det inte fejk?

Nivå 5 · Fuskare

nepp

det är de nya pokémon spelen som ska komma till DS

men Nintendo har inte släppt så mycket information ännu

så det kan vara ett skämt av Nintendo

21 Jan 2005

Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry:

Nivå 5 · Fuskare

Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry:

vem är det du menar?

jag bara säger att Nintendo har inte släppt nån riktig information utom

De Nya Pokémon Spelen Diamond & Pearl!Det kommer till Nintendo DS 2005. det är The 4-Generation av pokémon spelen

nått sånt var det

22 Jan 2005

Det finns pokemon spel som heter det och dem är fake! <_<
(-=jedi knight=- @ 21/01-2005 21:12:12)

vem är det du menar?

jag bara säger att Nintendo har inte släppt nån riktig information utom

De Nya Pokémon Spelen Diamond & Pearl!Det kommer till Nintendo DS 2005. det är The 4-Generation av pokémon spelen

nått sånt var det

förlåt,jag var bara trött.var uppe till halv 2.Jag menar att d/p är inga skämt.
(0035 @ 22/01-2005 07:07:33)

dom heter Diamond & Jade,läst på internet.Dom kom ut 2000-2001 vet ja
Nivå 5 · Fuskare

Diamond & Jade är en översatt version av ett japanskt spel

snubben kallade det för Pokémon för att få mer pengar

23 Jan 2005

Jag har spelat dom,fula Pokemon,fet gubbe,dålig handling.Spelen skulle kanske bli populärare om den inte hade hett Pokemon.Fast,Nintendo skulle väl tycka att den som gjorde spelet härmade produkten.Nintendo har mycket bätrre produkter än den gubben.Domma spelen är inte fake.Jag önska bara att dom hade släppts nu.Det skulle va kul.Hel :cool: !Men spelen kommer väl inte hit förre September-Oktober 2006.BAAAAD! :angry: Längtar ni inte heler

Ja kom på en sak!Varför kan vi inte ha ett Nintendo DS forum?Det skulle vart coolt!

Jag meddelar Admin!

Nivå 0 · Nykomling

Bra idé. :cool:

Nu har jag skickat medelandet,hoppas han svarar.Då kan jag bli en av moderatarna på forumet.COOLT!Men självklart blir jag då inte ensam av moderatarna på det forumet.

(Rockodile @ 22/01-2005 07:19:53)
(0035 @ 22/01-2005 07:07:33)

dom heter Diamond & Jade,läst på internet.Dom kom ut 2000-2001 vet ja

Pearl finns också! <_<

Rockodile:Skulle inte tro att du fick bli modd... Du skriver 2 inlägg i rad... <_<

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in