💬
Logga in
Fuska.se

Jedi Knight: Acedemy!

13 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Jo det är så att en del perssoner jag ser när jag spelar på internet då är det en del som har en gubbe som har inge huvud och en ganska blank krop jag vet inte vad den heter men det är det jag behver hjälp med jag brukar skriva så här i consolen "model jawa" då så blir jag en jawa som man inte kan välja i profilen samma med den der karaktären jag behöver hjälp med jag undrar vad den heter eller hur man blir en sån karaktär hur blir man den vad ska man skriva i consolen?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Du måste nog ladda ner det skinnet ngnstans.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

ÖÖ skinet då har du fattat fel det är en karaktär man kan vara på jedi knight academy men jag vet bara inte hur eller vad den heter eller hur man en ska göra

-.- Jag menar att för att kunna välja Jawa i profilen måste du ha det skinnet. Dessutom ha rdu skrivit extremt konstigt och dåligt sammanhang

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

Tack för det <_< men fattar endå inte skinet..

Jag försöker bara ge dig lite konstruktiv kritik...

Ladda ner ett jawa skin helt enkelt.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

men det är inte jawa jag är utte efter.

När jag skriver i konslolen att jag vill bli en storm trooper, blir det ibland konstiga bleka färger

22 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Det blev inte så för mig...

Du kanske kan fråga de som har den där gubben utan huvud vilken model det är?

23 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Jag har gjort det och de säger att man ska skriva nåt liknande så här i consolen: "model jedi_hm/lhead_b1....." men när jag skriver det lbir jag en vanlig jedi

Konstigt.. Om de säger att det är så borde det funka, testa igen och fråga igen.

25 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

[EDIT] Råkade göra dubble post...

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

Har gjort det men det funkar inte men jag misstänker att det är med att man kan kriva in lite grejer i konsolen lite egna man gör en egen gubbe att man kan göra den utan huvud eller ben elelr kroop men jag vet inte vad det är jag ska skriva?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in