Jag skulle vilja ha hjälp med att göra habbo chars...ifall ni kan göra habbo chars så skulle jag vilja ha dem typ likadana som habbohotels men med lite street kläder också...tusen tack till den som kan göra....
Behöver Hjälp Med Att Göra Habbo Chars
jag har en skitbra ide'.....isället för att göra ett habbohotel gör en habbostad och varje medlem har ett hus och man åker bil till deb andres hus
mm...hade tänkt att göra ett liknade spel...
asså...jag vet inte vem jag härmar...men om de är habbohotel så härmar jag bara grafiken på gubbens ansikte och sånt...jag hade tänkt att det ska vara street kläder på charctersna.....och jag hade tänkt att det skulle heta HabboCity....men ska ha ett annat...
Ok...... bara ett tips gör så man kan ha ett gäng :D
ok...ifall du vill....men jag behöver ett bra program som jag kan göra så att dem kan gå till place och så..
jakobz1 jag har gjort en character och jag behöver hjälp med att lägga till hår och ögon och sånt....adda mig på din hotmail så kan jag skicka över bilden....
men fabian skicka ett personligt meddelande till mig där det står adressen när den är klar okej??
ok...men du spawn...kan du göra så att en character ,som jag har grunden på, får lite street kläder??ifall du kan adda mej till din msn....min msn är [email protected]
vad tycker ni om namet "MoTown"??
Jag kan tyvärr inte sånt jag är ledsen....
men kan ge dig ideer och sånt :D
ok...synd...
jag har gjort grunden...och jag tycker att den blev jäkligt snygg.. :P
Sry för dubbel....
men moTown blir bra namn.
och så jag addar dig nu Fabian logga in :D
ok...bra...adda mig på msn...men du...vad heter du på msn då??bara så att jag inte avvisar din frågan..
Min är [email protected] adda mig och logga in! :D
ok..är det någon som kan göra kläder åt min habbo...asså..jag har gjort huvudet, kroppen, benen och fötterna...han har kläder på sej..om ni kan måla street kläder på han...adda mej då på msn..min msn är [email protected]...
Men alltså Fabian vadc heter den nya tråden??? :D
Om spelet ska heta mo town låter det ´som att ni härmar Moki Town!'
Vilket program används?
hmm.... vad är moki town???