Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

Ursäkta för off topic nu men..

 

Gorillaz@ Om du nu kan så himmla mycket om photoshop, du gör snygga bilder, men ´varför suger du på texten?

Texten förstör hela bilden, du måste ju koncentrera dig på texten också..

 

Inte för att vara elak nu men, kolla på tutorials på hur man gör snygg text.

Sen så är jag lite skeptisk om det är du som gör bilderna, eller om du rippar och sätter inte en text :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något!

 

Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta för off topic nu men..

 

Gorillaz@ Om du nu kan så himmla mycket om photoshop, du gör snygga bilder, men ´varför suger du på texten?

Texten förstör hela bilden,  du måste ju koncentrera dig på texten också..

 

Inte för att vara elak nu men, kolla på tutorials på hur man gör snygg text.

Sen så är jag lite skeptisk om det är du som gör bilderna, eller om du rippar och sätter inte en text :huh:

 

Jag kan inte så mycket om Photoshop. Allt jag har lärt mig har jag nästan lärt mig helt själv. Jag har nog lärt mig av en tut en gång, och den bilden blev ändå inte särskilt bra.

 

Varför tror du att jag rippar? Så j*vla svåra är inte dem bilderna att göra.

Jag har hållt på med Photoshop i över 1 år nu. Varför skulle inte jag kunna göra såna bilder?

 

 

Mumutio: Din bild 9/10 Rendern är bara lite för ljus, annars är den perfekt :)

Redigerat av Gorillaz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något!

 

Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :)

 

Han gör absolut inte dom snyggaste texterna, han använder jämt samma font, det är bara fult, det finns de som vet hur man gör texter som passar in i bilden, men gorillaz han sätter bara in en text och ""TROR"" att det är snyggt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta för off topic nu men..

 

Gorillaz@ Om du nu kan så himmla mycket om photoshop, du gör snygga bilder, men ´varför suger du på texten?

Texten förstör hela bilden,  du måste ju koncentrera dig på texten också..

 

Inte för att vara elak nu men, kolla på tutorials på hur man gör snygg text.

Sen så är jag lite skeptisk om det är du som gör bilderna, eller om du rippar och sätter inte en text :huh:

 

 

Ska du säga som rippade Dendära scorpion bilden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något!

 

Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :)

 

LoL n00b.

Varför skriver du här när du själv inte kan ett piss om Photoshop. Jag har aldrig sett dig ladda upp en bild. Gör det först och sen kan du kritisera andra.

 

Ska ladda upp en bild snart..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något!

 

Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :)

 

Jo, det var en tid, som jag laddade upp bilder, men jag håller inte på med photoshop nu, + jag är extremt mycket bättre än dig, du kan ju typ bara rörselse skärpa....'

Sen så när du FÖRSÖKERatt brusha, så blir det bara skit, men ska ha erfarenhet innan man gör nått.

Sen så ska du inte missdöma mig, bara för att DU alldrig sett mig göra bilder so?!!

 

Ps. Sen så kan man inte säga Lol noob, utan att veta vad det betyder..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

God Jul till alla ^^

 

http://img225.imageshack.us/img225/4250/merrychristmaskopierazb4.gif

 

EDIT: Rendern smälte inte in så bra men..

 

Kommentarer?

Redigerat av Destiny
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något!

 

Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :)

 

Du har aldrig sett mig brusha. Jag har inte använt rörelseoskärpa på någan av mina senaste. Jag ÄGER dig och det vet du. ;D

 

 

En gammal avatar, på denna suger texten för jag glömde kantutjämning.

http://img265.imageshack.us/img265/2995/onepiece3vn6.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scorpions, det där bevisar bara hur mycket du vet om design. Gorillaz gör de absolut snyggaste texterna av alla här (inkluderat mig). Så för guds skull gorillaz, fortsätt som du gör! Ändra inte något!

 

Vad tycks om min förresten, längst ned på förra sidan? :)

 

Tyvärr, du kan inte säga så, var det inte du som alldrig sett mig göra banners?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

God Jul till alla ^^

 

http://img225.imageshack.us/img225/4250/merrychristmaskopierazb4.gif

 

EDIT: Rendern smälte inte in så bra men..

 

Kommentarer?

 

Tack ^^

 

Jag har sett dina banners, Scorpions. Runt sidorna på 300 =) Och jag vet att du inte rippar ^^ Men jag är ändå inte på nåns sida =)

 

Ok. En till =P

 

(Gammal)

 

http://img265.imageshack.us/img265/5167/animesigrz3.gif

Redigerat av Destiny
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...