Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Varför använder du aldrig ditt namn? -.-

den här kunnde jag inte göra det på för den är med till en tävling på pwb och då skulle inte äns namn vara med på men jag kan lägga till om det nu blir bättre? :-/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårt att få den som jag ville och blev inte nöjd

post-35620-1185715078_thumb.png

Gjord efter den mest populära guiden någonsin till GIMP? Har sett hundratals verisoner och din är inte bättre. Visst, bakgrunden är väldigt snygg. Men jag fattar inte vitsen med den pyttelilla rendern, det borde väl inte vara så svårt att slänga in något annat?

 

Dessutom är fonten riktigt gräslig (för att inte tala om strecket under texten) och det röda som går tvärs över bilden blir antagligen snyggare om du använder en mer orange färg.

5/10

 

UAP: Den är riktigt snygg, jag har alltid velat lära mig göra sånna där blommor (Du får gärna länka till någonstans där man kan lära sig), men precis som baranoi sa vet jag inte vad jag tycker om de små rutorna. Sedan är texten uppe i vänstra hörnet inte så bra, men lite åt rätt håll är den i alla fall. Testa lite effekter.

8/10

 

Baranoi: Håller med Dezen, för tom och för tråkigt motiv. Effekterna på texten är snygga dock, även om fonten inte riktigt är i min smak. Sedan är ljuset i bilden riktigt trevligt. :)

4/10

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

Snygg bild kraver :)

 

den här bilden har jag gjort helt själv

 

Wow! Skitsnygg! Har du kopierat den från google?

 

-.-

 

nej jag har inte kopierat den från Google utan jag har gjort den helt själv

 

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...