total grym idee' tror på den , om några år! :cool:
Fjärrstyr Min Webbkamerastridsvagn Över Webben
Den var cool. Vart kan man köpa den :lol:
hur mycket kostar din projekt?
t.ex delar ,metal,brons,mässling......
Whhowa!!
Hur kan man spela det?
Provade den för några veckor sen, och den var helgym! Lite svårt att styra eftersom att det laggade, så jag var nära at köra på "Magi" som var i samma rum. xD Men detta bör absoluta testas av er som inte testat än! :D
Detta verkar vara extremt coolt.
Magi är ett genialt snille. han borde ju få nobelpriset i fysik
Coolt :cool:
↗ till inläggetDetta verkar vara extremt coolt.
Magi är ett genialt snille. han borde ju få nobelpriset i fysik
minst.....:P
Jag har provat den grymt kul
fast min dator gjorde så hans låste sig så jag kunde inte spela nå länge.. :(
Kan man få pröva? Lägg ut en länk på allt som behövs för att spela.
Jag har prövat. Helgrymt. Men jag råkade köra in i hans TV... sorry..
hmm kanske ska pröva när jag får min nya dator! f*n vad grymt aså
skulla jag vilja testa...
men det funka int,när ja knappade in på sidan så blev rutan svart...= SK*T :angry: :angry: :evil:
Hej.
Jag har nu klar en första arena med tre mini tanks som går att köra mot varandra på en arena jag har i mitt rum.
Men då jag ett begränsat ADSL har jag fått ställa kameran bredvid arenan så att alla som styr sin tanks ser genom samma kamera.
Jag använder dessa: "battling micro tanks"
http://www.iwantoneofthose.com/searc...Code=MICTANVAR
Hör av er om ni vill testa.
Regards Magi
↗ till inläggetdu måste instellera active x eller det heter iaf nåt såntskulla jag vilja testa...
men det funka int,när ja knappade in på sidan så blev rutan svart...= SK*T :angry: :angry: :evil:
riktigt coolt
Hej.
Jag ska få nya bättre tanks snart som ska fungera bättre hoppas jag.
Dessa tre funkar dåligt då de svänger först när tornet roterat ca 30 grader och en tanks har havererat redan.
De nya ska ha separata kontroller för styrning och torn och jag ska kunna ha upp till 6 tanks igång samtidigt.
Jag har beställt 2 först för att testa.
http://www.vstank.com/rtype/product.html
Regards Magi
coooooolt alltså vilken IQ hadde du? du borde ha det bästa som går fast mycket mer :D :cool:
Jag trodde att du byggde dom, men nu säjer du att du beställer de, hur hänger det ihop?
↗ till inläggetJag trodde att du byggde dom, men nu säjer du att du beställer de, hur hänger det ihop?
Jag köper radiostyrda modeller och kopplar upp dom till Internet med hjälp av mitt system jag byggt.