Hoppa till innehåll

Fjärrstyr Min Webbkamerastridsvagn Över Webben


Magi
 Dela

Rekommendera inlägg

en bra idé vore att ha en typ "arena" och två tanks som spelade mot varann.

 

kanske redan någon föreslagit, har inte läst alla inlägg.

det var kul att köra iaf fast fattade inte riktigt hur man siktade och sköt...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 131
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag förmodar att det finns några utgifter här och var ;)

 

Som t.ex alla paintball kulor.

 

Underhåll av den/dem... Om något till exempel går sönder när någon kanske kört in i något eller att det kommit grus eller dylikt i maskinen så att någonting har pajat ;)

 

Etc...

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förmodar att det finns några utgifter här och var ;)

 

Som t.ex alla paintball kulor.

 

Underhåll av den/dem... Om något till exempel går sönder när någon kanske gört in i något eller att det kommit grus eller dylikt i maskinen så att någonting har gåt sönder ;)

 

Etc...

 

 

:unsure: ........................ :unsure: ........................................

 

Jupp.

 

Skulle va bra med en sponsor som sätter upp tex reklam på arenan..

 

Hör av er om ni kan tänka er det.

 

Regards Magi

 

:unsure: ..............................................................

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

ring runt och fråga efter sponsorer, snacka med någon kärring på någon bank, eller affär, fråga ifall dom är instresserad av reklam på sån nivå, ring runt och checka med paintbolls tillvärkare, de är säkert intreserade, typ vad som helst som har med din tankt att göra kan du få sponsor pengar för, typ modell firmor också, dom lär ju var intreserade av att ha sina modeller med i "värklig" action, tänkt dig bara för och läs igenom alla kontrakt :P , typ eu bidrag, eller gå ner till arbetsförmedligen och säg att du ska starta ett företag, vilket man kan säga att du gjort, då kanske du får nåon tusing eller liknande, kan ju altid hoppas, om man inte frågar får man inget veta :P

 

f*n din "robot" är ju nästa i nivå med nasa's j*vla skit grejer :P (då menar jag att det är bra skit grejer som nasa bygger)

 

f*n du måste byggt skapligt mycke själv, eller andvänder du dig av program som finns me till model grejer, eller programerade du programen själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ring runt och fråga efter sponsorer, snacka med någon kärring på någon bank, eller affär, fråga ifall dom är instresserad av reklam på sån nivå, ring runt och checka med paintbolls tillvärkare, de är säkert intreserade, typ vad som helst som har med din tankt att göra kan du få sponsor pengar för, typ modell firmor också, dom lär ju var intreserade av att ha sina modeller med i "värklig" action, tänkt dig bara för och läs igenom alla kontrakt :P , typ eu bidrag, eller gå ner till arbetsförmedligen och säg att du ska starta ett företag, vilket man kan säga att du gjort, då kanske du får nåon tusing eller liknande, kan ju altid hoppas, om man inte frågar får man inget veta :P

 

f*n din "robot" är ju nästa i nivå med nasa's j*vla skit grejer :P (då menar jag att det är bra skit grejer som nasa bygger)

 

f*n du måste byggt skapligt mycke själv, eller andvänder du dig av program som finns me till model grejer, eller programerade du programen själv?

 

 

 

Hemmabygge/hemmaprogrammering :)

 

Jag ska försöka kontakta lite fler banker och dyligt.

Men det är verkligen svårt att få hjälp idag trots att det behövs nya företagsideer idag. Konstigt....

 

 

Regards Magi :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mujo

Jag hade kollat upp med Paintballtillverkare/återförsäljare

 

Jäklet bra ide *tumme upp*

Hoppas du kommer ihåg oss på fuska.se när du blivit rik ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gäller bara atta vart man ska söka :P du har ju redan fått skapligt mycket pr via aftonbladet och p3 och sånna grejer, du kan ju hänsiva när du söker bidrag att det finns stort intresse, eftersom du både vart me i tidningen och radio, och snart dreamhack, gratis pr är det bästa :P så dom behöver mer eller mindre inte punga ut något i pr pengar, utan det har ju ju skött skapligt bra själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...