Gäst böna Skrivet 26 December 2003 Rapport Skrivet 26 December 2003 Hur blir man moderator och administratör? Och vad gör man med poängen? Vad menas med hedersmedlem m.m? Citera
Dark Ifrit Skrivet 27 December 2003 Rapport Skrivet 27 December 2003 Du kan ju bli modde men det är admin som bestämmer vem som får bli det. Admin får du ju inte bli... dum fråga... med poängen kan du fixa en egen grupp... skaffa skugga till namnet... en titel... hedersmedlem vet jag ej. Citera
MahL Skrivet 27 December 2003 Rapport Skrivet 27 December 2003 Hur blir man moderator och administratör? Och vad gör man med poängen? Vad menas med hedersmedlem m.m? Du kan bli moderat, men om du tjatar så bli du inte det och med poängen så kan du göra allt som Rckstar sa, och jag tror att det är en rank det där med hedersmedlem det beror på hur många inlägg men har skrivit, men jag är inte säker på vad du men ar på den frågan Citera
Gäst Tobbis Skrivet 27 December 2003 Rapport Skrivet 27 December 2003 admin brukar göra en tråd då han behöver fler mods. Citera
Backspace Skrivet 27 December 2003 Rapport Skrivet 27 December 2003 Hur blir man moderator och administratör? Och vad gör man med poängen? Vad menas med hedersmedlem m.m? Hedersmedlem är en titel man kan få genom inläggen man skriver! Samma med resten av det där! Om du vill att titel ska synas så måste du köpa det i affären! Citera
Gäst Tobbis Skrivet 27 December 2003 Rapport Skrivet 27 December 2003 nästa rank för mig är hedersmedlem :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.