fins det fusk till cs när man spelar online
fin det fusk till cs-counter-strike
ja om mán laddar ner
Ifall du hittar fusk till cs. Som du sedan använder online så finns det en risk att du kan bli "bannad" (=att du inte får spela mer).
Dessutom förstör du för alla andra om du fuskar.
Om du spelar mycket så blir du bättre. Då behöver du inget fusk för att vara kung. Jag har aldrig fuskat och kommer aldrig att göra på online spel. Och se på mig, ingen tar mig på cs ;)
blir lite rädd av dig j0hn!
Ifall du hittar fusk till cs. Som du sedan använder online så finns det en risk att du kan bli "bannad" (=att du inte får spela mer).
Om du spelar mycket så blir du bättre. Då behöver du inget fusk för att vara kung. Jag har aldrig fuskat och kommer aldrig att göra på online spel. Och se på mig, ingen tar mig på cs ;)
Du har fel man blir bara sämre av att fuska i fall man blir bannad så är det ju bara på ett par servers :) det är cd som förstör fusken inte fusken själva :roll:
Du har fel man blir bara sämre av att fuska i fall man blir bannad så är det ju bara på ett par servers :) det är cd som förstör fusken inte fusken själva :roll:
john mena att man förstör för andra om man fuskar fattar du väll???? och jag blev bannad utan att fuska det är helt upp till admin och jag tror john ljuger om att ingen tar honom på CS
det äj ju sjelvklart att han är dålig desto mer man skryter destå semre blir man :mrgreen: jo det är sant att det är up till admin om man blir bannad eller inte men det bör man ju fatta
min polar fuskar men jag tar honom en då han använder ogc så man får hs och har en radar och wh :(
d@rk jag tror att du missuppfattade mig. Jag menade att man bara blir sämre av att fuska.
Finns det inte en risk att man kan bli bannad från alla sevrar?
SuS1321 jag ljuger inte. Ingen tar mig på cs ;) Du kan ju få försöka om du vill :D
Man kan fuska ja, men det e inget bra (Inget kul heller).
det är ganska kul att fuska om man kör mot botar men inte annars när jagtränar fuskar jag alldrig :)
Jag använder aldrig fusk inte änns mot botar men det e kul att de bara har kniv och jag kan ha bullpup eller nåt :lol:
det har jag åkså gjort asså kört mot bottar med bara kniv jag spela 20 mot mej skälv jag hadde m249 och vann....
Ja om du laddar ner...
Tror det är adressen till hemsidan med en massa online fusk
(Fast pisstråkigt att fuska min brorsa gör det)
Wall Hack e ju så sävla trökigt... Om man har en Awp i början på nån bana där det bara kan skilja en vägg som få Fy_Iceworld så bom, bom ,bom bom ocg bom så e hela andra teamet dött blir ju ingen kamp,,, Spela mot en som hade wh han dog hela tidn iafmin polar fuskar men jag tar honom en då han använder ogc så man får hs och har en radar och wh :(
Det vet vi inte...Ifall du hittar fusk till cs. Som du sedan använder online så finns det en risk att du kan bli "bannad" (=att du inte får spela mer).
det är dålig stil och fuska på cs det är riktigt fegt man ska köra helt ärligt och seriöst för det är då det är som roligast tycker jag iallafall
ja de e riktigt fegt att fuska..skulle aldrig tänka mig å göra det. äger iaf alla här på cs :D
d@rk är du dum eller..man kan bli bannad så man inte kan spela MER fATTAR DU VÄL!!! men det är om man fuskar.. :wacko: det är du d@rk :wacko:
HAHAHAHAHAHAdet äj ju sjelvklart att han är dålig desto mer man skryter destå semre blir man :mrgreen: jo det är sant att det är up till admin om man blir bannad eller inte men det bör man ju fatta
jo så sant så sant
ja har en "kompis" (han e skitdryg jag hatar honom)
jo han suger så j*vla mycke på cs.. vi körde 1 mot 1 (han körde) när fienden kom så typ siktade han 3 meter från fienden och höll in musknappen HAHAAHAHAH han råsög
jag gjorde 16 kills han gjorde 1 (en lyckoträff + HS <_< )
och nu (han suger fortfarande :P ) så går han runt i skolan och säger att han
typ vinner turneringar på it-cafe
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA ja visst lololololo