ronny Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 fins det fusk till cs när man spelar online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 ja om mán laddar ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Ifall du hittar fusk till cs. Som du sedan använder online så finns det en risk att du kan bli "bannad" (=att du inte får spela mer). Dessutom förstör du för alla andra om du fuskar. Om du spelar mycket så blir du bättre. Då behöver du inget fusk för att vara kung. Jag har aldrig fuskat och kommer aldrig att göra på online spel. Och se på mig, ingen tar mig på cs ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 blir lite rädd av dig j0hn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d@rk Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Ifall du hittar fusk till cs. Som du sedan använder online så finns det en risk att du kan bli "bannad" (=att du inte får spela mer). Dessutom förstör du för alla andra om du fuskar. Om du spelar mycket så blir du bättre. Då behöver du inget fusk för att vara kung. Jag har aldrig fuskat och kommer aldrig att göra på online spel. Och se på mig, ingen tar mig på cs ;) Du har fel man blir bara sämre av att fuska i fall man blir bannad så är det ju bara på ett par servers :) det är cd som förstör fusken inte fusken själva :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Ifall du hittar fusk till cs. Som du sedan använder online så finns det en risk att du kan bli "bannad" (=att du inte får spela mer). Dessutom förstör du för alla andra om du fuskar. Om du spelar mycket så blir du bättre. Då behöver du inget fusk för att vara kung. Jag har aldrig fuskat och kommer aldrig att göra på online spel. Och se på mig, ingen tar mig på cs ;) Du har fel man blir bara sämre av att fuska i fall man blir bannad så är det ju bara på ett par servers :) det är cd som förstör fusken inte fusken själva :roll: john mena att man förstör för andra om man fuskar fattar du väll???? och jag blev bannad utan att fuska det är helt upp till admin och jag tror john ljuger om att ingen tar honom på CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d@rk Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 det äj ju sjelvklart att han är dålig desto mer man skryter destå semre blir man :mrgreen: jo det är sant att det är up till admin om man blir bannad eller inte men det bör man ju fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 min polar fuskar men jag tar honom en då han använder ogc så man får hs och har en radar och wh :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 d@rk jag tror att du missuppfattade mig. Jag menade att man bara blir sämre av att fuska. Finns det inte en risk att man kan bli bannad från alla sevrar? SuS1321 jag ljuger inte. Ingen tar mig på cs ;) Du kan ju få försöka om du vill :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Man kan fuska ja, men det e inget bra (Inget kul heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 det är ganska kul att fuska om man kör mot botar men inte annars när jagtränar fuskar jag alldrig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag använder aldrig fusk inte änns mot botar men det e kul att de bara har kniv och jag kan ha bullpup eller nåt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.