↗ till inlägget
kan man missa tillfällen då man ska fusa kinstones eller kan man göra det när man klarat spelet. alltså om jag inte fusa vid ett tillfälle, är det då försent att fusa då?
och vad händer när man samlat alla figurines och snackat med han som vill ha dem?
snälla svara
Man verkar kunna missa tilfällen efter att man har klarat spelet vad jag förstår. Förestän händer "jack shit" när du fusat alla.
Jag tycker att det är lite märkligt att du frågar vad som händer när man samlat alla figurines eftersom jag skrev det i ett tidigare inlägg som hette figurines och du svarade där ett antal gånger ;p
Inlägget då löd:
Ok nu är det gjort
Samlade ihop alla jäkla figures vilket var en rätt onödig grej.
*Spoiler*
Om ni inte vill veta vad som händer när alla är samlade så läs ej ;p
När man har fått sista figuren ramlar snubben i golvet och efter att ha rest sig häppet upp ger han dig en Carlov Medal som är en guld medalj format som ägarens egen skalle.
Med denna medalj kan man få tillträde som vi misstänkte till det låsta huset genom att snacka med snubben som sitter utanför på en stol, denna man blir helt förstummad att man verkligen samlat ihop alla figurerna. Vad finns då inne i huset? En hjärtbit som man kan se sen tidigare genom den andra dörren och i alla tre kistorna finns onödiga rupies. Något mer? Jo gramofonspelaren är till för att lyssna på alla låtar som finns i spelet. Totalt 52 låtar. Var detta värt besväret med att samla ihop till alla figures. Svar: NO way! ;p
~Majstro~