Hoppa till innehåll

Kan Jag Hjälpa Er Till Pokemon Spelen?


lilladam

Rekommendera inlägg

skicka ett mess till mej (det går snabbare) eller skriv i denna tråd så ska jag försöka svara för jag har aldrig misslyckas på någons fråga.

 

lite exemplen:

 

få mew på emerald: få old sea chart till world's edge island och du möter den i lv 30 där som en vanlig människa, du får leka lite kurra gömma med den men när du tryck på A och är intill den så möter du den.

 

få både Latios och Latias på ditt ruby/ sapphire: på ruby så möter du Latios efter pokemon ligan någonstans i lv 40 och om du har Eon ticket ( den säljer jag, gå in på www.tradera.com) för där möter du Latias i lv 50 och på sapphire är det tvärtom så du kan få tag på båda på ditt spel:)

 

få celebi till pokemon S, R, LG och FR: genom gameshark (som pajjar spelet) action replay ( har jag det funkar utan att pajja spelet) eller genom nintendo för det finns inget ställer på spelet du får den, du kan också få den från japanska pokemon colosseum bonus disk men den är svår att få tag på och den måste du ha en regions fri gamecube till.

 

få ho-oh och lugia i lv 70 på LG och FR: efter att du klarat pokemon ligan 1 och 2

( den möter du när du fångat 70 eller flera pokemon så att du fått national pokedexten av pofessor Oak och kommit till ö 1,2,3,4,5,6,7 så ska du få tag på Mystic ticket till Naval rock ( den är svår att få tad på om du inte åker till pokemon rocks amerika) för där möter man båda utan att leta.

 

fråga mer!!!!!!!!!:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...