Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

[/color]

Asså jag fick ett Xbox i julklapp :lol: och undrar lite saker...

1. Vad gör man med ett chip :?:

2. Jag fick 2 månader prov Xbox Live hur gör man för att använda det :?:

3. Är det någon där ute som bor i Göteborgs trakten som tänken sälja nåt spel(billigt) :?: Isåfall kontakte mej på: [email protected]

4. :new_2gunsfiring_v1: Om ni som har kunskap om Xbox vill skriva lite om det och dess funktioner... (skriv inte om DVD playback) så skicka till min e-post(ovan) :new_microwave:

Skrivet

ett chipp gör tillexempel att du kan spela brända spel, regionsfri dvd spelare, du kan installera större hårddisk, instalera en massa olika windows program så att xboxen blir nästintil en dator

spela upp DVD, MP3, se DivX , avi, mpeg filmer,

spela spel direkt från hårddisken, lägga in

program/spel på hårddisken. Koppla ihop Xboxen

till en dator (eller annan XBOX) via nätverk

(Korsad Tp Kabel)och tanka tex spel och filmer

som inte säljs i sverige osv.

xbox live

det enda du behöver göra är att koppla in nätverkssladden(bredbandskabeln) i xboxen och kanske installera någon fil från en medföljande cd-skiva, läs i medföljande broschyr eller manual det måste stå, annars kan du kolla på xboxs hemsida www.xbox.com/se (tror jag)

du kanske behöver göra det i någon specifik ordning,,,

+++ du kan inte prata med någon medtävlare efterson du inte har ngt headset (har du????)

behöver du mer infö tveka inte att fråga

Skrivet
ett chipp gör tillexempel att du kan spela brända spel, regionsfri dvd spelare, du kan installera större hårddisk, instalera en massa olika windows program så att xboxen blir nästintil en dator

spela upp DVD, MP3, se DivX , avi, mpeg filmer,

spela spel direkt från hårddisken, lägga in

program/spel på hårddisken. Koppla ihop Xboxen

till en dator (eller annan XBOX) via nätverk

(Korsad Tp Kabel)och tanka tex spel och filmer

som inte säljs i sverige osv.

xbox live

det enda du behöver göra är att koppla in nätverkssladden(bredbandskabeln) i xboxen och kanske installera någon fil från en medföljande cd-skiva, läs i medföljande broschyr eller manual det måste stå, annars kan du kolla på xboxs hemsida www.xbox.com/se (tror jag)

du kanske behöver göra det i någon specifik ordning,,,

+++ du kan inte prata med någon medtävlare efterson du inte har ngt headset (har du????)

behöver du mer infö tveka inte att fråga

Jo, så ligger det till.

• Skapa ny...