💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Chipp Är Bäst?

54 svar · startad

Jag har två frågor:

* Är det förbjudet å chippa nu?

* Och vilket chipp tycker ni är bäst?

Nivå 0 · Nykomling

nä, de e ente föbjude.

jag har xecuter 2 ...det sägs vara bäst på marknaden....:|

så jag chansar på xecuter 2

Nivå 0 · Nykomling

ja, det är det bästa, har det också :)

jag har x.bit det är bäst det kostar dryga 600 lappen men i chippet är det xecuter 2 och 2 till

det finns på www.psxcare.com

jah har hört att smartxx ska vara det bäsata på marknaden just nu

2 Feb 2005

Har xecuter 2 kan göra massor av saker :)Jobbigt alla säger att sina chipp är bäst.

Senast ändrad:

3 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

Med vilket chip kan man lägga in spel på hårddisken?

det finns nåt men kommer ej ihåg vad det heter men jag vet att det kostar MASSOR

har chipat min box men kommer ej i håg vad den hette men man kan göra skit mycket på den :rambo:

har chipat min box men kommer ej i håg vad den hette men man kan göra skit mycket på den :rambo:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Med vilket chip kan man lägga in spel på hårddisken?

på xcuter2 kan man det

man kan göra det med dom flesta

Nej inte flesta dem flästa är bara att kunna spela dvd utan kontroll och import spel.Xectore 2 och 3 kan du lägga in spel och filmer emulator i hårddisken .

4 Feb 2005

kolla på internett,de finns många chipp som gör så att hdd:n blir upplåst och så att man kan lägga in saker på den.

mm alla xcuter2 och xcuter3 kan man lägga in saker i hårddisken som emulator ladda hem spel och filmer fast det är olagligt.

8 Feb 2005

det kan man göra med aladdin xt också

14 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag har SmartXX det är jätte bra. gå in på www.swemods.com dem har bra priser. Och så lägger dem in massa extra program också.

Fattar inte varför dem tog bort Matrix chippen dem var ju gryma man kunde göra alt tillomed spela Pirat kopior fast tror dem tog bort det för att man kan göra det och det har man inte tillåtelse att spela Pirat kopior.Fast Det borde tryckas pirat kopior därför dem fattiga ska också få leva !

15 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

det finns en banner längst upp på sidan

Jah tror att jah ska låta sätta in ett smartXX v2 in i min xbox.

SmartXX sägs vara det bästa chippet på marknaden just nu,men dom är inte billiga.

Om man ska lämna in så att dom kan montera den åt en kostar det 1000sek

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in