💬
Logga in
Fuska.se

Nån Som Vill

95 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Huhu :)))) XDDDDDDD

har rune axe och rune battleaxe kan nån bertätta hur man gör screen ?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #42

0012: du som kan det där me ranker får du få pyssla me det för ja förstår inte riktigt är det på hur många andra rs are man har dödat eller hur menar du

Nivå 6 · Fuskare

Ja undrar om ja ska selja min rune battleaxe nååååå man kan sälja den för 60-70 K XDDDD

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #44

vet ej

men vad e det för skillnad på ett tex rune svärd och ett brons tar det mer eller

Nivå 6 · Fuskare

Oja ja dödar 2-10 hp med min mithril longsword

↗ till inlägget

Huhu :)))) XDDDDDDD

har rune axe och rune battleaxe kan nån bertätta hur man gör screen ?

Man får högre lv när man får högre ranker på attack defense hugga träd o.s.v
10 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #47

hadde två mithril 2 hand men sålde det ena för 4 k och det andra för 1k underpris till en kompis

Sälj inte vapen av dem 3 sista kategorierna vaperna gör också skilnad med skada jag hade en silver mace så skadade den ibland 4-5 sen när jag fick blå mace så skadar den typ 7-9

Ju dyrare vapen hjälm väst och så vidare du köper får du bättre attack.Har kommit till ön karamja har samlat dära cirka 5000 gp fast vet inte hur man kommer tebax plzz help

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

japp de är sant

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ju dyrare vapen hjälm väst och så vidare du köper får du bättre attack.Har kommit till ön karamja har samlat dära cirka 5000 gp fast vet inte hur man kommer tebax plzz help

<_< åk tillbaka med båten, snacka med en sån där officier på bryggan, betala 30 gp o åk!! <_<
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #52

Önskar att ja va i lite högre lv då hadde ja sprungit längre än vad ja gör nu

Nivå 11 · Veteranfuskare

Min level är 12 och jag heter Matt_haste

↗ till inlägget

Föreslår att du går och dödar en massa goblin träna försvar och attack .
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

lol, jag tränar hellre på Lesser Demon... Ville bara hälpa dig att komma från Karmanja... ;)

Vad är lesser demon ?

11 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #57

En j*vligt stark demon

Nivå 1 · Novis

Nää det är en väldigt svag demon

Tror jag har sett den är den röd och jätte stor som en drake ?

12 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #60

svag??? va ja ha hört så e dom starka

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in