Hoppa till innehåll

Hitta På Skit


Gäst Mujo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

för några dagar sen så hände en sak det finns en annorlunda kille i våran klass som är lite konstig om man slår han så skrattar han då var det en som slog han allt vad han kunne så han fick skrattattak så vi kunde inte jobba på lektionen :D för var alla sura på honom men nu har et blivit en sak som vi gör ganska ofta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast det var värst i 12an när alle kasta en penna mot din skalle och du dukade och pennan for 3 cm över huvudet och han gjorde massa mer också farliga saker han fick nog mycke skäll på utveklingsamtalet för våran lärare skrev upp allt på en lapp vad han gjorde :P och när han var nära på slå en fast han dukade och som i matrix

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp Jag är Värsta Neo (Matrix)!

och Dr.Cheat kom du ihåg när jag först tryckte in idiotens skalle i en vägg så han börja blöda näsblod sen sparka jag han mellan benen sen slog han i magen 10 gånger sen när jag sparka han i magen så han flög 1 meter bak och jag hoppa på han och tryckte ner han huvud i snön

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...