💬
Logga in
Fuska.se

Hitta På Skit

25 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Och komm du ihåg när jag sparka en fotboll i ansiktet på vår lärare så han börja blöda näsblod Och jag fick hemringning och gå till rektorn

Nivå 5 · Fuskare

fast det var värst i 12an när alle kasta en penna mot din skalle och du dukade och pennan for 3 cm över huvudet och han gjorde massa mer också farliga saker han fick nog mycke skäll på utveklingsamtalet för våran lärare skrev upp allt på en lapp vad han gjorde :P och när han var nära på slå en fast han dukade och som i matrix

19 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

Japp Jag är Värsta Neo (Matrix)!

och Dr.Cheat kom du ihåg när jag först tryckte in idiotens skalle i en vägg så han börja blöda näsblod sen sparka jag han mellan benen sen slog han i magen 10 gånger sen när jag sparka han i magen så han flög 1 meter bak och jag hoppa på han och tryckte ner han huvud i snön

Nivå 5 · Fuskare

ne!

kom du ihåg när den där linus som gick i 5an när vi gick i 1-2an som hade en koja på taket :P

Nivå 3 · Lärling

Vadå Dr.C försöker du typ starta hat klubb mot mig Lr?

Nivå 9 · Veteranfuskare

några klasskompisar lyckades sluta 10min tidigare två dar i rad när de hade vikarie.

de ställde bara fram klockan.

en annan gång lyckades vi få våran kemilärare att tro att vi slutade en annan tid än den tid vi egentligen slutade. men vi fick gå på övertid nästa dag istället :angry: .

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in