Jag har vunnit alla event match upp till 30 men nu kan jag inte fortsätta , 31 , 32 , 33, 34, 35 och dom finns INTE med , Vad ska jag göra ?
SSBM HJÄLP !
Lås upp alla gubbar så kommer det fler Events snart (det finns upp till 51)
Ok , tack för hjälpen
men behöver man MewTwo OCH Game&Wath för att komma till event 40 och uppåt eller bara MewTwo???
alltså jag tycker det är nästan omöjligt att skafa sonic och tails.... dom är inte ens nintendo figuer
öööö.... vad har det med tråden att göra svara på min fråga istället!!! *GRRRRRRR!!!*
alltså jag tycker det är nästan omöjligt att skafa sonic och tails.... dom är inte ens nintendo figuer
DET GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR INTE ATT FÅ SONIC OCH TAILS!!!!!!!!
men behöver man MewTwo OCH Game&Wath för att komma till event 40 och uppåt eller bara MewTwo???
båda, tror jag......
ok men no problem jag har lixxom klarat break the targets med alla utom Mewtwo och Game&Watch!!
Game & Watch har en sån lätt Target Test att man kan klara den på under 13 sekunder LÄTT =)
Vad e ditt rekord med Kirby på hennes Target Test???
Kommer inte ihåg, runt en halvminut tror jag.
Lirar inte SÅ mycket Target Test...
Det är rätt svårt och få in mewtwo eller???
vad menar du Waluigi??? att det e svårt att få Mewtwo som gubbe eller att klara Hans/Hennes Target Test!!
Du smaragd Kirby är en kille med bäbis röst.
Och Mewtwo har inget kön.
Kirby är en tjej för när man kör Events så på Girl Power är Kirby med och Samus och Zelda/Sheik är tjejer!!! så kirby är en tjej!!