💬
Logga in
Fuska.se

Rollspel

12 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Okej, i det här spelet ska man typ låtsas att man är nån annan i en annan värld och säga vad man gör, t ex. Jag går och köper en korv...Jag springer in i en folkmassa och hugger ner alla...Jag går in i en grotta... och så kan de olika personerna som skriver mötas och göra lite saker typ.Okej, jag börjar:

Jag går in i marknaden för att hitta lite vapen.

Nivå 1 · Novis

och jag springer in på toa för att skita :D

men där satt en ko och sket

9 Feb 2005

men då kniv högg jag den i magen så tarmarna åkte ut

Nivå 3 · Lärling

Då blev kon väldigt arg! :angry:

10 Feb 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

så då sköt jag kon

Nivå 9 · Veteranfuskare

eeee detta är inget rollspel detta är en hänga ihop saga.

Nivå 9 · Veteranfuskare

eeee detta är inget rollspel detta är en hänga ihop saga.

Nivå 4 · Lärling

Och då jag fick massa ko skit på mig..

PS: ingen bra ide att skapa ett rollspel på ett forum bland alla oseriösa människor!

Nivå 1 · Novis

vadåra?... bara för att jag blev skitnödig... :P

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

Det jag menar med rollspel, är lite som historia bara att varje person är en enskild individ. T,ex. En skriver: Jag går på toa. En annan skriver: Jag hugger ner ett träd. Den förra skriver: Jag går ut från toan. Den andra skriver: Av veden gör jag ett hus. Som exempel. Sen kan ens egen person möta de andra typ: Jag dödar en kille. En annan: Jag anfaller den som dödade killen. Typ så.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

Det jag menar med rollspel, är lite som historia bara att varje person är en enskild individ. T,ex. En skriver: Jag går på toa. En annan skriver: Jag hugger ner ett träd. Den förra skriver: Jag går ut från toan. Den andra skriver: Av veden gör jag ett hus. Som exempel. Sen kan ens egen person möta de andra typ: Jag dödar en kille. En annan: Jag anfaller den som dödade killen. Typ så.

12 Feb 2005
Nivå 1 · Novis

okaj då...

Namn: Spitefire

Ålder: 21

Ras: Människa

Vapen: Katana, dolk och mina magiska eldkrafter,

Hobby: att träna

Favoritmat: allt som är grillat

Jag är på väg till ett ställa där jag brukar träna, då ser jag en liten drake som slogs mot en grip, det var första gången som jag ser en drake, men gripar har jag sett ett par gånger, efter att tittat på dom ett tag så blev gripen ivägjagad av draken, så jag gick vidare..... Så? :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in