💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med Zelda Sorry För Den Tomma Tråden!

9 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Efter jag har klarat Earth temple och wind temple på Zelda wind waker så ska man samla åtta så kallade Triforce shards men det står varken på kartan eller att den där båt draken säger nått Var hittar jag "Eight Triforce shards"?!

Nivå 6 · Fuskare

ge 300 rupee till en brevlåda kommer ej ihåg vilken så får du kartan över var alla triforce shards är.

Nivå 2 · Novis

du ska kolla i en brevlåda som säger att du ska betala... du kan inte betala med första säcken (andra säcken hittar du på outset i skogen under stenen) så då betalar du... då får du brev av tingle... han säger att du ska hitta alla kartor... ja tror du får en karta över var threeforce kartorna finns... och en rupee...

15 Feb 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

ge 300 rupee till en brevlåda kommer ej ihåg vilken så får du kartan över var alla triforce shards är.

brevlåda

det fins ju överallt

Nivå 7 · Fuskare

aaaaaa man ska gå till vilken brevlåda som helst

Nivå 2 · Novis

brevet kommer till alla brevlådor!

22 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

ta bara någon brevlåda

Nivå 3 · Lärling

ta bara någon brevlåda

Nivå 2 · Novis

den närmaste som du hittar :D :)

23 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling

Men sluta tjata om att man ska ta den närmaste brevlådan! Jag tror alla vet det nu. Jag vill bara förtydliga att kartan man får, IN-Credible Chart, visar var TRIFORCEKARTORNA finns och inte var triforce shards finns. Triforcekartorna visar sen var triforce shards finns.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in