↗ till inläggetIngen har bett dig att kolla på dom, det är frivilligt!!!!!!! Det finns spelare som har användnig för dom!!! Jag tjänar direkt inga pengar på att göra detta! Utan för att vara schysst! Hade man fått svära hade jag gjort det!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?!
Va duktig du är på att kopiera information från andra sidor förästen!
Alla vet redan de där. Jag tror att Cyper håller med mej?
Flickvän Info
↗ till inläggetMan kan skicka in det som ett tips :student:Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?!
Lajm; Håller med dig till 100! Bättre att ge ut en LÄNK till sidan, än att kopiera allt underlättar något..
↗ till inlägget:meddum: suck!!!!Lajm; Håller med dig till 100! Bättre att ge ut en LÄNK till sidan, än att kopiera allt underlättar något..
↗ till inläggetDet skall jag göra!!! in the future :student:Ska du sluta med dina onödiga trådar snart eller?!
↗ till inläggetKopierar, Cyber det gör du ju själv??Lajm; Håller med dig till 100! Bättre att ge ut en LÄNK till sidan, än att kopiera allt underlättar något..
Eller din recension av spelet (som du lagt under recensioner)är ju tagen ifrån Mattias Kreku på Nordic Games???
(Länk: http://www.nordicgamers.se/sektion/nordicg....php?rec_id=406 :visslar: