Jag undrar vad ni tycker om det som hände med Huselius,Tallinder och lilja.
Själv tycker jag att det var dåligt gjort av dom. :angry:
Jag undrar vad ni tycker om det som hände med Huselius,Tallinder och lilja.
Själv tycker jag att det var dåligt gjort av dom. :angry:
samma här
jag tycker att det var bra (skoja)
Dåligt av dom att Göra de när de var Sweden Hockey Games :huh:
hoppas, hoppas verkligen att det inte är sant, men allt pekar ju mot det, dock räcker det med att man säger "han våldtog mej " så tar polisen dej till häktet
dåligt gjort av dom
dåligt om de gjorde det för då får ju sverige dåligt rykte!
Pluss att dom förstörde ju typ sina karriärer också när dom nu fick sparken från sina klubblag!
Sånt där är ganska onödigt. Men dom kände väl för det, tycker dom gott kan gå och kåta sig någon annanstans.
Dålig stil av Huselius,Tallinder och lilja. tur att dom vår inte spela i sverige nu.....
:angry: :angry: :angry:
Det var onödigt gjort av dom.
Deras karriärer är inte precis förstörda för när/om nhl startar så kan dom spela i sinna klubblag där
ja vill bara säga (som LHC-supporter) att det är j*vligt dålig stil att komma från NHL och tro att dom kan göra som dom vill bara för att som är stjärnor, och dessutom ge klubbarna( Mora och Linköping) dåligt rykte (eller vad man nu ska kalla det)
!!!!!! :angry: :angry: :angry:
Det jag menade med "förstöra sina karriärer var att dom kommer ju aldrig mer få spela i Tre Kronor...
ät rumpa sparka dom i pungen elektriska stolen DÖDA DOM!! lol
Dom tar ju inget ansvar skiiit dåligt
hur faaan kan man gå ut och festa och vålta en tjej när dom andra grabbarna går in på hotellet och sköter sig.. :angry:
Jag tror ju inte dom våld tog henne. Fast det var jävligt konstigt att de hade flickvänner allihopa :D
Det är inte alla flickvänner som skulle förlåta något sådant. Jag tycker verkligen dom valde fel tidpunkt för något sånt här!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in