scjonmob Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 Hur avfyrar man katapulterna i banan Minas tirith? Vad är de glödande ringarna som tänds när man kommer i närheten bra för, som finns på alla banor? Har jag missat att få med någon manual för jag tycker det är jätte svårt att lista ut vad de olika banorna går ut på.
Tibia_Azzer Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 Hur avfyrar man katapulterna i banan Minas tirith? Vad är de glödande ringarna som tänds när man kommer i närheten bra för, som finns på alla banor? Har jag missat att få med någon manual för jag tycker det är jätte svårt att lista ut vad de olika banorna går ut på. ja säjer bara lol....:P du har missat en av dom viktigaste å roligaste grejerna på spelet...det e den svarta knappen som e ovanför lr nedanför dom andra a,b,x och y beroende på om du har en liten lr stor x box kontroll... med den knappen "handlar" du (ja tycker oxå översättningen e lite konstig) men iaf så på ett ställe där de glittrar så ska man gå fram å använda handlingsknappen
Rekommendera inlägg