💬
Logga in
Fuska.se

Har Fått Spywere På Min Dator Hur Får Jag Bort Det

28 svar · startad

Jag vet hur du fixar det enkelt!

Skaffa en popup blockerare!

Då kommer aldrig popups mer!

Sök på google efter "popup blockers"!

10 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare

1. Använd Mozilla FF

2. Använd Ad-Aware

3. Använd någon form av RegisterCleaner [såvida du inte vet hur man rensar manuellt]

4. Ladda aldrig ned adware- och/eller spywarevänliga program.

Använder du Internet Explorer får du oftast rensa datorn efter varje gång du surfat.

11 Mar 2005

Men fatta! han har inte spyware!!!!

Lyd mitt råd: Skaffa en popup blockerare!

Nivå 4 · Lärling Moderator

eller, gå INTE in på några j*vla skumma sidor

12 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #25

jag har en del popup blokerare men det fungerar inte å dom där kommer bara upp första gången jag öppnar internet explorer... och ibland får jag internet länkar satta på skrivbordet ......... har ad-aware och msn popup blokerare och ock nån mer blockerare...å norton antivirus

HMM, du kan ju alltid stämma sidan för deras reklam :P.

Om ingenting funkar så får du göra en systemåterställning, villken data hade du, XP?

Nivå 11 · Veteranfuskare

lol. Jag har 100 spywares dagligen, de är för det mesta ofarliga..

Ad-Aware, Spyware Doctor är bra program.

18 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #28

ja jag har xp...men hur gör jag en system återstälning å vad händer när jag gör den

OOO, en systemåterställning (perfekt!).

Öppna startmenyn och på höger sida finns det nåt vid namn "Hjälp och support", klicka på den.

Sedan kommer det upp ett fönster (man måste ha internet), klicka på "rätta till ett problem" längst ner på vänster sida.

Sedan klickar du på "ångra ändringar i systemet genom att använda Systemåterställning".

Och sedan mitt i skärmen en liten bit ner finns "kör guiden systemåterställning" klicka och gör som det står.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in