Hoppa till innehåll

Jag Behöver Köpråd...


Venom
 Dela

Rekommendera inlägg

haha. Jag har en "nes classic edition " Den är riktigt läcker. Men du kan ju också spela alla andra Game Boy spel på ditt game boy advance. Men om du har råd rekomenderar jag att köpa ett DS. Där kan du ju spela GBA, GBC och GB spel på också:) hade hade

 

helt fel man kan bara spela NDS spel på den fast det kommer att finnas med vissa spel som fanns på Gba GC N64 :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha. Jag har en "nes classic edition " Den är riktigt läcker. Men du kan ju också spela alla andra Game Boy spel på ditt game boy advance. Men om du har råd rekomenderar jag att köpa ett DS. Där kan du ju spela GBA, GBC och GB spel på också:) hade hade

 

Du har också fel, GBA spel kan man spela på DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså e ni trögga eller? (frezy man) har rätt... jag var i spelaffären igår och dom hade ett nintendo ds som man kunde få testa och kolla på... han i affären visade mig allt......han sa också att man kan spela alla gameboyspel på nintendo ds det finns ett ställe där man lägger nintendo ds spelen (som är 80% mindre en ett gameboy advance spel) och så finns det ett ställe där man lägger advance spelen man kan ha ett ds spel och ett advance spel inne samtidigt men då kommer en meny upp vad man vill köra (antingen advance spelet eller ds spelet eller metroid prime hunter (demo) eller chata) det e feeet häftigt!! köp det ifal du vill men den e feet obäkväm att hålla i och det e skit obekvämt att kolla på två skärmar samtidigt... jag köper hellre en gameboy advance sp!!!

Redigerat av (=Sonic=Master=)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Ni har rätt sonic master och frezy man, men det har stått i flera tidningar och på internet att man bara kan spela DS spel och GBA på en DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...