💬
Logga in
Fuska.se

Hjääälp

11 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

hur klarar man "De Dödas Konung" på sagan om konugens återkomst?

Jag menar skelletkungen

1 Jan 2004
Nivå 1 · Novis
hur klarar man "De Dödas Konung" på sagan om konugens återkomst?

Jag menar skelletkungen

man slår på han tills han dör
2 Jan 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

jag klarade den igår.jag är på Pelnernas Fält klarade den nästa för ca 25 minuter sedan.

12 Jan 2004
Nivå 1 · Novis
jag klarade den igår.jag är på Pelnernas Fält klarade den nästa för ca 25 minuter sedan.
okej

Det är ett kult spel... Men lite tråkigt!

13 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

det är skit kul spel. jag har nästan klarat ut spelet :mrgreen:

14 Jan 2004
Nivå 4 · Lärling

Jag har klarat ut det jag tycker att det var för lätt

Nivå 4 · Lärling

Bloko: Du kan ju inte säga att det var för lätt, det beror ju på vilken svårighets grad man har, om man har på lätt så är det inte svårt, men jag har på medel, eller svårt så då blir det ju svårare.. MEn jag vet nog hur du menar bloko

Spelet har ju as grym grafik, jag älskar sådana spel. Det är roligt. Jag är på Pellenors fält på legolas, gimli och aragorns väg, sen är jag ett snepp upp med trollkarlen och med sam o frodo..

Nivå 4 · Lärling
Bloko: Du kan ju inte säga att det var för lätt, det beror ju på vilken svårighets grad man har, om man har på lätt så är det inte svårt, men jag har på medel, eller svårt så då blir det ju svårare.. MEn jag vet nog hur du menar bloko

Spelet har ju as grym grafik, jag älskar sådana spel. Det är roligt. Jag är på Pellenors fält på legolas, gimli och aragorns väg, sen är jag ett snepp upp med trollkarlen och med sam o frodo..

så här är det att jag har klarat av det på alla svårhets grader och jag har knapt dödt någon gång så då är det ganska lätt fast det är ju klart när jag har ett nytt spel så spelar jag det kanske mycket

7 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

HJÄLP MIG RÅ!!!

Nivå 0 · Nykomling

hjälp mig rå med konungens återkomst!

VAd är det förnåt du vill ha hjälp med då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in