💬
Logga in
Fuska.se

Gamecube spel?!

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej alla.. jo jag vet inte vilket spel jag ska köpa jag har för tillfället bara mario kart dubbel dash och zelda tww. är det någon som har ett BRA tips om ett ROLIGT spel.. jag gillar inte sportspel och jag vill helst ha något spel som man kan köra två eller fler på.. (ni får även tipsa om singel-spel)

tacksam försvar/tack på förhand :)

/KazeN^

Nivå 0 · Nykomling

ja några bra spel e ju SSBM och Starfox Adventures... köp platinum spel de är billiga!!!

Nivå 0 · Nykomling

INTE sport spel alltså... Sonic Adventure 2 Battle kan man köra 2 på. Det är klurigt om man kör en på med kul annars. Eller Super smash bors. Melle är bra.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
ja några bra spel e ju SSBM och Starfox Adventures... köp platinum spel de är billiga!!!

vad är starfox adventures för något slags spel åker man som fox i rymdskepp då lr?

Nivå 0 · Nykomling

jag skrev SSBM (Super Smash Bros Melee)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

jo.. ssbm har jag funderat på och det ska jag troligtvis köpa men, vet ni fler skojjiga?!:)

Nivå 0 · Nykomling

starfox är ett äventyrsspel där man går runt i rymden och skjuter...

Nivå 0 · Nykomling

Mari Party 5 är ju kul.

Nivå 0 · Nykomling

Soul Calibur 2

Nivå 0 · Nykomling

SC2 lr SSBM!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

ni kan gärna skriva vad man gör samtidigt som ni skriver namnet på spelet det skulle bli mycket enklare då.. btw. är luigis mansion något o ha?

Nivå 0 · Nykomling

luigis mansion är inte nått att ha och metroid prime är kul om du gillar utforskning

Nivå 0 · Nykomling

Soul Calibur 2 är ett bra fightingspel.

Nivå 0 · Nykomling Guldig Mjö

SSBM såklart.....

31 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

du borde köpa SC2 eller MKDD....de är roliga och det går inte att slita sig loss från skärmen..

Nivå 0 · Nykomling

SSBM eller nhl 2004 :P

Nivå 0 · Nykomling

Mario kart Double Dash

Nivå 0 · Nykomling

SSBM och NHL 2004 är ungefär lika bra.

Nivå 0 · Nykomling
SC2 lr SSBM!

Super Smash Bros Meele (SSBM) är ett fightingspel där man ska dra ner varan i avgrunden och få poäng.

Soul Calibur 2 (SC2) är ett lite sämre spel i samma kategori som SSBM. Man ska döda varandra som i Tekken.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

har ni ens LÄST vad jag skrev?! jag sa att jag har mk:dd och z:tww och att jag INTE gillade sportspel ;) ang. ssbm så ska jag köpa det det behöver ni inte tipsa om :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in