Hoppa till innehåll

World Of Warcraft


KazeN
 Dela

Rekommendera inlägg

Ett fåtal frågor jag har, kan dock komma upp fler =P.

 

1. Varför kan jag inte "share quest" med min bror? Vi är samma ras, står nära varandra, är i samma level och trycker på share quest men det funkar inte! Vad ska vi göra för att det ska funka?

 

2. Hur ger man saker till personer? Det är ett uppdrag då jag ska överlämna ett papper till en kille och när jag pratar med honom så kommer uppdragsfliken upp. Jag klickar på papperna och klickar på uppdraget men det funkar inte heller. Hur ska man göra helt enkelt?

 

3. Man ska kunna färdas mycket snabbare med olika färdmedel, t.ex. en hippogrif eller häst. Hur får man tag i någon sådan så man lättare kan utforska världen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Vet inte varför, hände dock samma sak för mig på Betan, kanske har du gjort för mycket i questen.

 

2.Prata med honom och där kan du välja att du ska lämna papperna, i rutan där du väljer vad du ska säga till honom alltså.

 

3. Hippogriffer och dylikt är bara för att ta dig snabbt mellan platser du redan har varit. Det finns bla. Hippos i Ironforge och människostaden som man kan åka tåg till från ironforge. För att kunna åka till ett annat ställe med hippos så måste du ha pratat med hippoföraren, säljaren eller vad man ska kalla det. Och du kan inte styra dessa själv. Du bara åker mellan städer snabbare med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brunbjörnen, utveckla, jag förstår inte vad du menar. Vi låter en i "partyt" ta ett uppdrag och direkt efter (utan att ha gjort något) tar "share quest". När vi klickar ser vi att den blir intryckt men det händer inget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. om du har gjort första delen av questen och han inte ens har börjat med första kan du inte shara.

2. tyvärr har inget svar

 

3. flygdjur är begränsade till speciella ställen runtom i världen men du ska börja hitta dem när du är runt 10 så får du ca dina 2 första. mounts får du inte förrän lvl 40. men när du väl får dem kan du framkalla dem när du vill (dem får dig att röra dig 60% snabbare, ett bättre på lvl 60 som ger 100% snabbare)

 

p.s. du får din huvudstads flygwaypoint automatiskt när du börjar spelet)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...