dt blev fel nu har jag förhandsbokat selet istälet förman får med en bonuskiva po köpet f*n vad skoj så om ni ska köpa det så förhansboka det genast gå in på www.gamereactor.se och sök po mario kart double dash där kommer det fram én massa saker så trycker du po mario kart double dash + bonusskivan där står det assp om ni inte tror mig så jag har förhandsbokat spelet helt klart att man ska göra detjag köper det po direkten jag kuttar till närmaste butiken efter skolan
mario kart till gamcube
Jag förhandsbokade spelet för ca 2 månader sedan!
ja förhands boka de för precis en vecka sen :wink:
ja provspela mariokart på game idag,skit kul.min favvo där e lungt Bowser JR. 8)
ja provspela mariokart på game idag,skit kul.min favvo där e lungt Bowser JR. 8)
sorry men försok att inte skriva två medelanden i rad
kunde inte radera de ena,dålit :x åter till ämnet.Bowser Jr e skön :mrgreen:
men han e så fett det enda som e bra med han det är aatt han kan mossa det andra tex yousi och toad :D
ja villll prova deeee
jag har ju ändå förhandsbokat detr så jag kommer få det po torsdag kväll jipppiiiiiiiiii
nej, det måste bli på fredag.
ööööööö......dom e ju lika stora. :|men han e så fett det enda som e bra med han det är aatt han kan mossa det andra tex yousi och toad :D
Vilket datum kommer det ut :?:
14/11-2003. :mrgreen:
OK
jag ska få de i julklapp(fast ja vill ha de nu :frown: )
Nej, jag ska inte få några julklappar det här året
:new_Eyecrazy: VAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! :new_Eyecrazy:
ja det är rätt pisigt men istället för julklappar så ska vi vara i Australien i en månad. :D
ja de va bättre.men ja däremot,vill bara ha paket :mrgreen: