💬
Logga in
Fuska.se

mario kart till gamcube

566 svar · startad

nemen jag kan men det har så dålig accerlation men e okså väldigt tunga så dom e knappast bra så det så :D:D:D:D

22 Nov 2003

Ja, de är dåliga om man kör utanför banan kanske. Men om man håller sig på vägen så är dom bra.

Boo´s kart har 4 i acceleration. Och den har 5 i vikt. Så det så!

ja det har du rätt i det e bara boss cart som e bra asso stor bil och golden car=cermoni bilen den som man ser när man vunnit nån cup

skönaste små biilarna: baby marios bil

diddy kongs tåg

toads racingbil

toadetts bil

parattroppas bil

skönaste mellan bilarna: waluigis bil

marios bil

luigis bil

öch daisys bil

sköaste stora bilarna: som sagt så var det boos bil och golden car

skönaste cupen är star cup och all tuor cup eftersom dk mountin är med i dom hehe men det e inte bra å va stora bilar för då halkar man bara ner och kommer bak i tävlingen

Vad har Boo's kart i hastighet då :?:

Den har 2 i hastighet. Men det spelar nästan ingen roll. Därför att alla karts går typ lika fort ändå.

mm det e sant

Men Bowser´s kart går ju extra fort. Den går snabbast.

men den har 5 i tyng och 1 i accerlation så den e klart sämst (vad jag tycker ialafal )den e så fett och har dålig accerlation så den e inget vidare alla bilar e typ lika snabba ju så det spelar ingen roll om den har 5 i snabbhet

den har ju ändå sämst i accerlation och vikt plus att bilen sur så bred ut

PS: det enda som e bra med den är själva collheten

Nej, det tycker inte jag. Om man åker på vägen fint utan att åka utanför banan så går det grymt bra. Han är ju Superbra på att tackla mig av vägen. Han lyckas iallafall iband. Mest på bron i Dino Dino Djungle. För där blir jag jämt tacklad och flyger ner i vattnet.

23 Nov 2003

Om man slår 1.14 på baby park så får man Special Ghost. Den har jag fått. Nu vet jag hur man får superstart.

har nån här fått double dash???? synd att man måste va två för att få det men hur mycke måste man ha på luigi's raceway för att få special ghost

VAD ÄR DET FÖR NÅT ASSO LUIGIS RACEWAY :D:D:D:D

elr den kanske hette luigi's circuit men asså de e den första banan i mushroom cup....

Har man inte det där double dash från början.

joo jag tror det

24 Nov 2003

Kan nån svara.

vadå menar ni hur man får luigi's circuit den har man från början.... fast ja får väll hoppas att de inte e de

25 Nov 2003
Har man inte det där double dash från början.

Kan nån svara på min fråga tack

vadå vet du inte va Double dash e i så fall: de e en turbo som man får i början genom att båda spelarna måste trycka på A på samma gång och du får man en super turbo (man måste va två på samma kart)

först¨r du nu ??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in