kan int köpa har int ngc!!!!!! har ba n64.............
mario kart till gamcube
synd om dej!! man kan köra över internet om man har en broadband adapter
japp det stämmer för snart kommer spelet hit till sverige och jag ska köpa det det lovar jag och det bästa är att man kan köra ute på internet
fast då måste man ju köpa en asdyr adapter :cry:
här är lite bilder
snacka coola asså
häftiga bilder !!
håller med!!!
Varför köpa GCN bara för det fjölla spelet?
d e inget kul (spelet)!
/V / / l
vf e de inte ett kul spel rå??? de e mycket grymmare än mario kart på n64 iaf.
har de kommit ut O.o
nope, inte än.
Jag tror att det kommer bli ett stort fiasko
min kompis (han heter filip) han trodde mario kart stavades mario quart så om d skulle komma mario kart master quest (vilket d inte gör) så skulle d stå mq:mq för mario quart master quest :lol: om d skulle stavas så!
/V / / l
vf e de inte ett kul spel rå??? de e mycket grymmare än mario kart på n64 iaf.
men eftersom de inte har kommit ut hur kan du då veta att de e roligare än mk64
det är bra att man kan köra 8 stycken
men då måste man ha en bredbands greja
fast man kan koppla ihop flera gamecubes på nått sett och sen köra 8 stycken fast man måste endå haen sån där internet greja
vaa måste man?? vad synd :(men då måste man ha en bredbands greja
fast man kan koppla ihop flera gamecubes på nått sett och sen köra 8 stycken fast man måste endå haen sån där internet greja
ja har en kanal som heter game network, som e på engelska, där visar dom nya spel och de ser asagrymt ut. dessutom har ja läst i game reactor oxå, de e en tidning som e gratis å e på svenska, och dom säjer att den kommer att bli bättre än mk64.vf e de inte ett kul spel rå??? de e mycket grymmare än mario kart på n64 iaf.
mm det har dom rätt det 10 gånger bättre än mk64ja har en kanal som heter game network, som e på engelska, där visar dom nya spel och de ser asagrymt ut. dessutom har ja läst i game reactor oxå, de e en tidning som e gratis å e på svenska, och dom säjer att den kommer att bli bättre än mk64.vf e de inte ett kul spel rå??? de e mycket grymmare än mario kart på n64 iaf.
fuskis som har en spel kanal!!!!