Vid tågstationen i början?! Har klarat det för ett tag sedan, men dom där fula robot människorna ställer sig bara ivägen. Vart ska man gå efter tåget?
Vart Ska Man Gå?
Jag har klarat det nu. Nu sitter jag fast där vart man hoppat ut från fönstret. Hur gör man? Dörren är ju blockad va f*n.
Öppna dörren bara !! Med E knappen !! :meddum:
hehe okej... sorry, antar att jag glömt allt om spelet :P
np
Sitter på ett nytt problem nu. Vad ska man göra när man kommit till en liten vatten damm med en propeller i typ. Sitter ju galler och man kan inte komma förbi!
om det är Water Hazard du menar så ska man leta efter en röd sak som man snurrar på så att det blir översvämning så att du kan komma ut.
annars vet jag Inte
Vart finns den där röda saken? Jag har letat överallt... =(
Om du är i rummet jag menar så sitter den på ett jockt rör den e typ gömd. Där Det finns vatten under och galler som du inte komma igenom. I det rummet.
Åhh, där har jag också fastnat
Hl2 e så himmla lätt jag spelade de på hard första gången och klarade de rätt fort
Jag klarade det med rummet som man skulle fylla med vatten med hjälp av den röda skruven, tack M3ga!
Jag har nu fastnat på ett ställe dit man kört med båten sen går man upp och ska öppna en stor port med skruven är sönder, har tagit en bild där jag fastnat!
länken funkar inte för mej.. :blink:
inte för mig heller :S skicka bilden till detta inläget istället
hehe det var så lite så x3
den länken du skickade, jag ändrade "Hl2" till "HL2" där kom det fram en bild med Barney och Kleiner på i början, är detta verkligen rätt bild?