Är det någon som läser Dragonball här? Vad tycker ni om det i så falll?
Dragonball
Jag läser Dragonball! Har alla böcker
Jag har läst dem ett antal gånger nu. Har alla i bokhyllan.
Tröttnat på att de bara slår ner varandra och blir starkare. Strävar efter mer robusta mangor med mer känslor och Komedi. ^_^
Har läst alla och har alla. Skulle vilja att Dragonball kom på svensk tv.
Men böckerna är väldigt bra. !
Jag har läst 1-4. Vill gärna köpa alla böckerna, men jag har inte råd. Nya kostar dom mer än 2000 kr. Har jag för mig!!!
↗ till inläggetJag har läst 1-4. Vill gärna köpa alla böckerna, men jag har inte råd. Nya kostar dom mer än 2000 kr. Har jag för mig!!!
Nu överdriver du väl lite :blink:
Böckerna kostar väl omkring 50:- nuförtiden har jag för mig. Men på Akademibokhandeln så är det mera. ;)
Ja? Och det är över 40 böcker! Alltså kostar allihopa i ett paket mer än 2000 kr.!!!
↗ till inläggetJa? Och det är över 40 böcker! Alltså kostar allihopa i ett paket mer än 2000 kr.!!!
Man kan väl itne köpa ett paket med alla 42 böcker? ;)
Men om man ska köpa alla direkt så blir det såklart omkring 2000 kr. Men du får gärna säga lite mer i detalj nästa gång du ska försöka kommunicera med en annan människa.
Är det någon som läser Dragonball här? Vad tycker ni om det i så falll?
jag läser dom och är as bra jag tröttnar aldrig
Planerar att köpa mer Dragonball. Ska också kolla på nätet ifall det finns filmer om DragonBall... ;)
Där finns det manga som du kan köpa det på Salzalada. Ifall du inte har märkt det ^^'
jag har läst alla dragon ball utom gt böckerna.
läser även one piece och dn angel.
Har läst nästan alla dragon ball men jag har bara 1
Har läst alla 42 böckerna och de är så j*vla bra!!!!!!! Dragonball äger!!!!!!!!!!!!! :cool: :D :rambo:
Jag läser =)..... Är När han Möter Vegeta JUst nu =)..... Bok 20
Har du läst dom i årnig lr